وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: می خواهم مقابل اتلتیکو بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، وینگر سرعتی و فرانسوی بایرن مونیخ از آمادگی خود برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید خبر داد.   

 

فرانک ریبری که در بازی رفت مقابل اتلتیکو مادرید از سوی پپ گواردیولا برای بازی در ترکیب اصلی نادیده گرفته شد به علت درد کمر در دیدار مقابل گلادباخ نیز غایب بود تا شایعه احتمال عدم حضور او در دیدار برابر اتلتیکو مادرید بر سر زبانها بیوفتد. به گزارش KICKER، اما ریبری می گوید که می خواهد بازی کند:

’’ من احساس می کنم که بهتر هستم، می خواهم تلاش بیشتری کنم و در تمرینات دوشنبه به طور کامل حاضر باشم.
 ‘‘

ریبری که بعد از شکست 1-0 دور رفت بر ای این بازی انگیزه زیادی دارد ادامه می دهد:

’’ من آماده بازی هستم و انگیزه زیادی نیز برای این بازی خواهم داشت.
 ‘‘

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:23

فرانک اگه روفرم باشه خیلی کمک حال بایرن میشه هم تودفاع هم توحمله ولی اوناپرتعدادسنگین دفاع میکنه حیف شدروبن نرسید واقعا حیف ولی بازم امیداوریم که مولر لوا ازتوپای داگلاس وفرانک استفاده کنن چون 1گل چیزی نیس نشه جبرانش کرد

mokri دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:36

فکر کنم از حرفی که سیمئونه راجه بهش زده غیرتی شده می خواد دهنشو آسفالت کنه
عاشقتم حاج بلال...

davood2016 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 22:28

میخوایم فرداشب کاری کنیم کارستون.باید بریم واسه 3-4تاگل .یک گل بزنیم عقب بکشیم خطرناک میشه چون اتلتیکو خطریه و باید مراقب بود.مطمئنااتلتیکو واسه دفاع محض میاد ولی اگه گل بخوره ممکنه ضدحمله بزنه.بچه ها مراقب باشید ولی شما نشون دادید میتونید به تیمای بزرگ چندین گل بزنید.پیش به سوی سن سیرو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد