وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانتاکروز: بایرن می‌تواند قهرمان CL شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روکه سانتاکروز، مهاجم سابق بایرن مونیخ معتقد است که باواریایی ها می‌توانند اتلتیکو را شکست داده و قهرمان چمپیونزلیگ شوند.    
سانتاکروز بین سال‌های 1999 تا 2007،‌ بیش از 150 بازی برای بایرن انجام داد و معتقد است که شاگردان گواردیولا،‌ توان غلبه بر شاگردان سیمئونه را دارند.


او گفت:" فکر می‌کنم بایرن شانس بسیار خوبی برای کسب چمپیونزلیگ دارد. درست است که نتیجه به نفعشان نیست ولی کاملا توانایی بازگرداندن آن را دارند بنابراین شانس خوبی برای قهرمانی در این جام دارند. فکر می‌کنم تیم خیلی مهمی دارند که تمام ابزار لازم برای جنگیدن را در اختیارشان می‌گذارد. هر چیزی بخواهید در اختیار دارند بنابراین می‌توانند در بازی‌های باقیمانده رقابت کنند."

 

سانتاکروز از خاطراتش از قهرمانی چمپیونزلیگ گفت:" سالی که قهرمان چمپیونزلیگ شدیم فوق‌العاده بود. همیشه به کسب آن نزدیک بودیم، در نیمه نهایی می‌جنگیدیم، در فینال شکست می‌خوردیم ولی آن شب خیلی جادویی بود. خاطره فوق‌العاده ای برای من و تمام هواداران بایرن است، کسب قهرمانی چهارم."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا المانی دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:14

چه دورانی صددر صد همین طوره کروز عزیز در واقع سه شنبه بازی فیناله هر کی صعود کنه بدون شک قهرمانه به خصوص اگه بایرن بره بالا

davood2016 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 22:32

بدترین فروش بایرن تونی کروز بود.شک نکنید اون بهترین هافبک وسط بایرن توی دهه اخیر بود.بایرن باید نگهش میداشت.البته بازی بازیکنای آلمانی توی لیگهای مختلف به تیم ملیمون کمک زیادی میکنه.هنوز واسه باخت سال99 مقابل منچستر ناراحتم.اشکهای اوسی کوفور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد