وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش لوو به انتخاب رئیس جدید فدراسیون آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی و مدیر تیم ملی آلمان به انتخاب راینارد گریندل به عنوان جانشین نیرزباخ مستعفی واکنش نشان دادند.   

 
دویست و پنجاه و پنج نماینده آلمانی امروز در فرانکفورت گرد هم آمده و با 250 رأی مثبت، 4 رأی منفی و یک رأی ممتنع راینارد گریندل ،سیاستمدار حزب دموکرات مسیحی، را به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال آلمان انتخاب کردند.

به این ترتیب او جایگزین وولفگانگ نیرزباخ شد که نوامبر سال گذشته به دلیل مسائل پشت پرده ماجرای دریافت میزبانی جام جهانی 2006 از سمت خود استعفا داده بود. بعد از برگزاری این جلسه، یواخیم لوو گفت:" قبل از هرچیز تبریک می‌گویم. راینارد گریندل طی ماه‌های گذشته زحمات بسیار زیادی برای فدراسیون کشید. برایش خوشحالم و البته خوشحالم به این امید که این انتخاب کمی آرامش را به فدراسیون تزریق کند.

می‌دانم اگر ما در جام ملت‌های اروپا موفق شویم چقدر برای او و برای کل فدراسیون عالی می‌شود و اگر جام قهرمانی این تورنمنت را کسب کنیم او نخستین رئیسی لقب خواهد گرفت که بعد از مدتی این چنین کوتاه دستاورد قهرمانی داشته است."

اولیور بیرهوف ،مدیر تیم‌های ملی آلمان نیز گفت:" بابت این انتخاب خوشحالم. من از موقعی که راینارد گریندل رئیس خزانه‌داری شد با او آشنا بودم و طی هفته‌های گذشته خیلی بهتر او را شناختم. او زیر و بم این فدراسیون و مواضع و زوایای متعدد آنرا را می‌شناسد، خود را وقف پرداختن به آنها می‌کند و می‌تواند آنها را در یک خط مشترک بیاورد."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد