وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: مورینیو و گواردیولا شخصیت های مشابهی دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو، هافبک تیم بایرن مونیخ معتقد است که ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا شخصیت های مشابهی دارند، حتی اگر فلسفه فوتبالی متفاوتی داشته باشند.  

آلونسو در رئال مادرید زیر نظر مورینیو کار کرده است، و حالا در بایرن زیر نظر گواردیولا فعالیت می کند. وی به عنوان یکی از معدود بازیکنانی که زیر نظر هر دو مربی بازی کرده است، در مصاحبه با beIN Sports گفت:

“پپ و مورینیو در زمینه فوتبالی بسیار با هم فرق می کنند، اما شباهت هایی در شخصیت های آنها می بینم. مورینیو کاملاً رقابت طلب است و می خواهد پیروز شود. او برای رسیدن به آنچه که می خواهد، هر آنچه نمی خواهد را کنار می گذارد.

گواردیولا سال آینده به منچستر سیتی خواهد رفت و به جای او کارلو آنچلوتی هدایت مونیخی ها را به عهده خواهد گرفت، سرمربی دیگری که آلونسو زیر نظر وی کار کرده است:

“من با علاقه به آنچلوتی فکر می کنم چون او فرد عزیزی است. او یک مربی باشگاهی است و به چیز هایی که مهم نیستند، اهمیت نمی دهد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mo چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 14:34

کاش هرچی زود تر این گواردیولا بره و این الونسو رو هم با خودش ببره.

Shayan sv پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 02:09

الونسو، برنات، رافینیا، بن عطیه برن به جاش دوتا دفاع گوش عالی و دوتا دفاع وسط درجه یک و چند تا جون آینده دار آلمانی بیان اگه مارتینز هم رفت زیاد مهم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد