وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولد شش سالگی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

با سلام خدمت تمام دوستان بایرنی. امروز تولد شش سالگی این وبلاگه... 

 

از اینکه شش سال است در جهت خدمت رسانی به شما هواداران عزیز فعالیت می کنیم بسیار خوشحالیم.

ممنون از همه ی هواداران عزیز که با نظراتشون تمام نویسندگان این وبلاگ رو دلگرم میکنن.

نظرات 25 + ارسال نظر
heinz شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 04:44

با درود.
تبریک میگم تولد وبلاگ رو و از همه شما عزیزان سپاسگزارم برای وبلاگ فوق العاده.
من از اوایل وبلاگ بودم و بدون اغراق بگم بهترینه در ایران. یعنی شک ندارم بهترین وبلاگ هواداری در ایران هست. حتی یک روز هم شمع وبلاگ خاموش نشده و همیشه به روز بوده.
راستی اینم بگم که من به واسطه این وبلاگ ببا دوست عزیزم شواینی(محسن) آشنا شدم و امیدوارم هرجا هست موفق باشه.
روی گل همگی شما مدیران و خوانندگان وبلاگ و همه هواداران عقابها، بوندس و سالار رو می بوسم. اگه از عزیزان هوادار کسی در سوئد زندگی میکنه خوشحال میشم آشنا بشیم.

حنانه شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 05:51

من به شخصه وقتی میخوام بیام تو نت اولین جایی رو که چک میکنم این وبلاگه. اگه از دستم بر میومد حتما بهتون کمک میکردم. ولی فقط میتونم اینجا ازتون قدردانی کنم. من عاشق بایرن هستم و به واسطه ی بایرن عاشق این وبلاگ هستم.

saam bayern شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 07:38

سلام ....تبریک.... واقعا خسته نباشید ...
امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت همیشه تو دنیا و آخرت موقق باشید

محمد_13 شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 09:31

سلام. تبریک میگم امیر حسین جان.

سعید باهوشا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 10:34

من از همون روز اول با این پیج آشنا شدم، از ۶ سالگی هم هوادار همه جوره ی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان و هر جنبنده و غیرجنبنده ی آلمانی بودم، بسیار عالی هستین، امیدوارم همیشه این مسیر خوب رو ادامه بدین، تولدتون مبارک

امین شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 11:21

تشکر و خسته نباشی به همه ی نویسندگان وبلاگ
امیدوارم کارتونو به همین خوبی ادامه بدین

MEHDI ZAHERI شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 11:40

mj1989 شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 11:43

تبریک و خسته نباشید به همه ی دوستانم مخصوصا امیرحسین
خدا قوت

به امید موفقیت های بیشتر بایرن وآلمان

محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 13:27

تبریک

just Bayern شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 13:32

تولد وبلاگ مبارک، این وبلاگ عالی عالیه، من هروز چند بار این وبلاگ رو چک میکنم چون طرفدار 100آتیشه بایرن و آلمانم

موفق باشید

بایرن ۵ ستاره شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 17:40

تبرییییییک
این وبلاگ رو اگه ی روز نبینم امروزم فردا نمیشه
ایشا... هزار ساله بشی

محمد مشهد شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 20:12

تولد وبلاگ خوب طرفداران بایرن به همه بایرنی ها تبریک میگم به امید پیروزی بایرن در روز چهارشنبه

احمد رضا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 20:20

من هروز ا که کامپیوتر روشن می کنم دخترم می گه باز وبلاگ بایرن می خوای بری. میدونه که هر روز سری به شما می زنم راستش واسه همین هم اینترنتم رو شارژ می کنم باتشکر . زنده باشید . مستدام یا علی

علی روحانی شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 20:32

جیگر هر چی طرفدار بایرنه

آروینئ شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:16

6 سال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه زود گذشت انگار همین دیروز بود

tarafdar شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:39

مبارک و شادباش.ایشالا همیشه زنده باشین

Ariya1900 شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:47

درود و شادباش خدمت همه ی دوستان

سپاس از تمامی عزیزانی که وبلاگ پر طرفدار و زیبای بایرن رو اداره میکنند

و فضایی رو بوجود آوردند تا همه ی دوستداران متعصب بایرنی و آلمانی توی این شش

سال ( که چه زود هم گذشت ) در کنار همدیگه باشند

و خوشحالم از اینکه پس از سال ها تونستیم توی همین شش سال قهرمانی بایرن در اروپا

و قهرمانی آلمان در جام جهانی رو جشن بگیریم.

به امید روزهای خوش..

محمد شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 22:53

به امید خدا صد ساله میشه

king oliver kahn شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:31

با عرض سلام و ادب
بابت وبلاگ فوق العاده خوبتان بسیار متشکرم
امیدوارم سالیان سال خبر قهرمانی های بایرن مونیخ وآلمان را در وبلاگ شما ببینم
با ارزوی موفقیت برای شما و همه ی طرفداران بایرن
هوادار بهترین بازیکن تاریخ king kahn

Pegah شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:52

Salaaaam . :) mobarak bashe . :) manam ke az javuniam sar mizadam ama nazar nemidadam :))

عباس شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 23:55

دست شما رو به دوستی می فشارم
اطاعات شما بهروز وجدید وخواندنی است
از تک تک شما ممنونم

shabnavard یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 16:36

سلام
نبریک میگم تولد وبلاگ رو
اینجا با اینکه یک وبلاگ هست ولی هم کارش و هم بازدید کننده هاش از خیلی سایتا بیشتره.
اطلاع رسانی در مورد بازی آینده بایرن و آلمان و تبریک تولد بازیکنا که بالای صفحات درج میشه فوق العادست. من هر روز چند بار اینجا رو چک میکنم.
ممنون از دست اندر کاران محترم.

ح.ر.واقف یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 18:45

با سلام و درو فراوان خدمت همه عزیزانی که تو این سایت فعالند و خبرهای مهم رو برای بازدید هواداران به معرض نمایش در می آورند. زادردوز 6 سالگس این سایت رو صمیمانه شادباش عرض مینمایم. به امید شنیدن اخبار زیاد از موفقیتهای آلمان و بایرن عزیزم تو همین سایت

امیر یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 22:48

وبلاگ تون خیلی خوبه.مرسی

صادق سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 15:28

مبارکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد