وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر کلن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و هفتم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال کلن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.   

 

 

پپ گواردیولا:

آفرین به بازیکنانم که بعد از صد و بیست دقیقه بازی سرنوشت مقابل یوونتوس تورین از پس این مسئولیت دشوار هم با سربلندی برآمدند. سی دقیقه اول این مسابقه ما خیلی خوب کار کردیم اما در 25 دقیقه آخر کلنی‌ها خیلی خطرناک ظاهر شدند. با این حال ما بازی را کنترل کردیم ولی به این نکته واقف شدیم که امسال قهرمان شدن در بوندسلیگا چقدر دشوار است.

 

مانوئل نویر:

امروز باید کمی سخت‌تر کار می‌کردیم تا بتوانیم با یک برد حداقلی به خانه برگردیم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. به خوبی دفاع کردیم و خیلی کم اجازه دادیم حریف به دروازه‌مان نزدیک شود. حالا در روزهای تعطیلی لیگ برای انجام دیدارهای ملی می‌توانیم کمی از دست فشردگی بوندسلیگا نفس راحتی بکشیم.

 
روبرت لواندوفسکی:

اینکه بعد از 120 دقیقه بازی مقابل یوونتوس در چمپیونزلیگ، امروز در کلن هم برنده شدیم خیلی اتفاق مهمی بود. می‌دانستیم که در این زمین کار آسانی نخواهیم داشت. در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردیم و گل زدیم؛ اما در نیمه دوم زدن دومین گل از دستمان رفت و از همینرو بازی خیلی پرفشار و نزدیک پیش می‌رفت. مخصوصا دقایق پایانی خیلی خطرناک شده بود. کلا برترین 1 بر 0 همیشه خطرناک است.
این بازیکن درمورد روشن بودن ماشین گلزنی‌اش هم گفت: من آنچه در توانم هست را به بهترین شکل انجام می‌دهم و می‌خواهم به تیم کمک کنم. لطفا تا دو هفته مانده به پایان بوندسلیگا دیگر درمورد آقای گلی از من سوال نپرسید.

 

کارل هاینس رومنیگه:

وقتی که سوت پایان مسابقه نواخته شد بالاخره توانستیم نفس راحتی بکشیم و فشار زیادی از دوشمان برداشته شد. آنچه اهمیت داشت کسب سه امتیاز بود که با خود به خانه می‌بریم. در این زمین کار آسانی نداشتیم و شانس آوردیم که خیلی زود گل زدیم. این بازی اصلا دیداری نبود که انتظار جنجالی شدن از آن برود. بهرحال به خیر گذشت و حالا ما دو هفته استراحت داریم و به لطف بازی‌های ملی می‌توانیم با آرامش خودمان را برای باقیمانده فصل آماده کنیم. ما هنوز هیچ جامی را نبرده‌ایم و باید با تمرکز به راهمان ادامه دهیم تا به مقصود برسیم.

  
پتر اشتوگر (سرمربی کلن):

بازی منظمی ارائه دادیم و شاید می‌شد از این بازی دستاورد بیشتری می‌داشتیم. از عملکرد شاگردانم در نیمه دوم خیلی خیلی راضی هستم.

 

تیمو هورن (دروازه بان کلن):

ما در نیمه اول بیش از حد محتاط بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم، ولی متاسفانه نتوانستیم گل به ثمر برسانیم.‘

  

مارسل ریسه (بازیکن کلن):

ما در نیمه دوم شانس های بهتری داشتیم، تیم ما بالاتر بازی می کرد و فشرده تر شده بودیم. اما متاسفانه این برای گلزنی کافی نبود.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطـــFATIـــــی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:33 http://Gravater.com

عاشقتم لوا
سـالـ نـو مـبـارکـ سر سفره ی هفت سین اولین چیزی که از خــــــــــدا خواستم " سه گانه ی بایرن " امسال باشه و گواردیولا با خوشی مونیخ رو ترک کنه . هرچند خیلی ازش بدم میاد

Ariya1900 یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:47

در درجه ی اول این سال جدید و این نوروز بهاری آریایی رو به همه ی دوستان بایرنی در
سراسر نقاط جهان شادباش میگم...

در درجه ی دوم هم باید بگم که برد دیشب، بعد از پیروزی دلچسب مقابل یوونتوس بسیار
خوشحال کننده بود...

به امید قهرمانی های پی در پی در سال پیش رو...

رضا المانی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:01

به امید شش گانه زنده باد بهترین تیم تاریخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد