وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: به داوید گفتم بایرن باشگاه بزرگی است و طرفداران او را دوست دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بدون شک وینگر با تجربه بایرن مونیخ نقش موثری در تمدید قرارداد آلابا با بایرن داشت.    

به گزارش Bild، بعد از تمدید قرارداد توماس مولر، بواتنگ و خاوی مارتینز تا سال 2021، روز گذشته نوبت داوید آلابا بود که قراردادش را تا سال 2021 تمدید کند. این بزیکن 23 ساله اتریشی بعد از امضای قرارداد جدیدش گفت:

’’ از بودن در اینجا افتخار می کنم. تصمیم آسانی برای من بود. بایرن خانه دوم من است.
 ‘‘

اما توصیه های فرانک ریبری به آلابا در مورد آینده او قطعا بی تاثیر نبوده، صورت زخمی در اینباره می گوید:

’’ داوید برای تمدید قراردادش صحبت زیادی با من داشت. او مثل برادر کوچک من است. من به او گفتم که بایرن باشگاه بزرگی است و همه مردم و طرفداران او را در اینجا دوست دارند.
 ‘‘

البته بازیکن چند پستِ بایرن هم ابراز امیدواری کرد که دوست صمیمی اش یعنی ریبری همچنان در بایرن بماند. وی بیا داشت:

’’ همه ما می خواهیم که فرانک تا زمانی که می تواند فوتبال بازی کند در بایرن بماند.
 ‘‘

ستاره 32 ساله مونیخی ها اخیرا ابراز علاقه کرده بود که قراردادش را یک یا دو سال دگر با باواریایی ها تمدید کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد