وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاسکی: از اینکه اسمم در لیست یازده نفره بود بال در آوردم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساعتی پیش بایرن مونیخ موفق شد در خانه خود با دو گل توماس مولر و یک گل روبرت لواندوفسکی با حساب 3 بر 1 از سد دارمشتات بگذرد. 

 

سردار تاسکی که در نقل و انتقالات زمستانی از اسپارتاک مسکو به بایرن پیوست اذعان کرد:" خیلی خوشحالم؛ احساس خوبی دارم  و از اینکه اسمم در لیست یازده نفره بود بال در آوردم! مسلما نیاز به کسب تجربیات بیشتری دارم زیرا به دلیل وقفه زمستانی طولانی در روسیه شش هفته مرخصی داشتم و از آمادگی صد درصد برخوردار نیستم. اینجا هم تازه 10 روز است آمده‌ام. معمولا بعد از چنین وقفه‌ای باید چهار هفته تمرین کرد تا بشود برای بازی‌های رسمی آماده شد.
از همینرو عقب‌تر از سایر هم‌تیمی‌هایم هستم، اما اینگونه نخواهد ماند و شرایطم قطعا بهتر خواهد شد. تمرینات فشرده در بایرن مرا روز به روز جلوتر می‌اندازد. درمورد گلی که امروز دریافت کردیم مقصر بودم و بسیار دورتر از بازیکن حریف ایستاده بودم و دفاع می‌کردم. به همین دلیل شاید بازی بعدی در ترکیب نباشم، اما چنانچه مربی باز هم به من اعتماد کند خوشحال خواهم شد و از همه توانم برای تیم هزینه خواهم کرد."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد