وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: توماس مولر رهبر بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به ستایش شخصیت توماس مولر، مهاجم باواریایی ها پرداخت.   

 
بعد از دیدار امشب بایرن مونیخ مقابل دارمشتات در آلیانس آرنا که با حساب 3 بر 1 بسود میزبان به پایان رسید، ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی امشب برابر دارمشتات:
فوتبال گاهی دیوانه می‌شود و به سرش می‌زند! من فقط امیدوار بودم این دیوانه‌بازی نود دقیقه به طول نینجامد. دارمشتات بسیار فشرده و سرعتی کار می‌کرد. سردار تاسکی حضور خوب و فعالانه‌ای در خط دفاعی ما داشت اما روی گل دریافتی می‌توانست جاگیری بهتری داشته باشد؛ البته او مدت‌هاست بازی نکرده بوده است.

بازی سه‌شنبه مقابل یوونتوس:
از رویارویی با یووه خوشحالیم. شانس دو تیم پنجاه پنجاه است؛ هر دو تیم بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و از سوی مربیان بسیار خوبی هم رهبری می‌شوند. حالتی که تیم در روز سه‌شنبه خواهد داشت، نتیجه را تعیین خواهد کرد و از اینرو من امیدوارم دوبرابر همیشه قوی باشیم. ما از سویی باید در مقابل تیمی قدرتمند به خوبی مقاومت کنیم و از سویی دیگر هم می‌بایستی بازی خودمان را پیش ببریم.

فرانک ریبری:
بازیکنان بزرگ در بازی‌های بزرگ نقش بسیار مهمی دارند. فرانک یکی از آن بازیکن‌های بزرگ است.

توماس مولر:
او فراتر از یک پدیده است. او یک رهبر هم هست. در وقفه بین دو نیمه می‌شد حس کرد که او از طرفی گروه را رهبری می‌کند و از طرفی دیگر هم سعی در حفظ آرامش دارد و کلا به عنوان یک الگو پیشاپیش سایرین حرکت می‌کند. البته همیشه نمی‌توان حالش را توصیف کرد اما همیشه خوب است، اصلا فوق‌العاده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا المانی یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 18:28

همینطور رهبر مانشافت هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد