وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - دارمشتات؛ نیلوفرهای آبی در جهنم آلیانس پرپر خواهند شد؟!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در یکی از بازی های هفته بیست و دوم بوندسلیگا دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات در آلیانس آرنا به مصاف هم خواهند رفت.  

 

                            

مکان: آلیانس آرنا - مونیخ

زمان: ساعت 18 به وقت ایران

 

نگاه کلی:

از سری مسابقات هفته 22 بوندسلیگا دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات  به میزبانی بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. غول های باواریا که با لشکری از مصدومان در خط دفاعی مواجه هستند پس از نمایش های کم نقص کیمیش و آلابا در قلب خط دفاع کمی خیالشان از این بابت راحت شده است، و بازگشت بنعطیه،ریبری و گوتزه به تمرینات از خبرهای خوب اردوی مونیخی ها محسوب می شود. باواریاییها در دیدار هفته گذشته خود در زمین آگزبورگ یکی از کم نقص ترین عملکردهای این فصل خود را نشان دادند و با نتیجه 3-1 از سد این تیم عبور کردند تا فاصله 8 امتیازیشان با دورتموند حفظ شود. درخشش لواندوفسکی برای بایرنیها پایانی ندارد، لوا در سال 2016 با یک نمایش خیره کننده خود را نیز با 21 گل به صدر جدول گلزنان رسانده است و در دیدار مقابل دارمشتات می تواند به تعداد گلهای خود نیز اضافه کند. اما دارمشتات که در این فصل یک عملکرد قانع کننده داشته است چند وقتی است که از آمادگی فاصله دارد و در بازی هفته گذشته خود مقابل لورکوزن آنها با کمی بدشانسی نتیجه 1-0 برده را با باخت 2-1 عوض کردند تا با توجه به فاصله کم تیمها در جدول وضعیت خود را خطرناک ببینند. اما دارمشتات در خارج از خانه توانسته که مقابل غولهای بوندسلیگا همانند دورتموند و لورکوزن نتیجه بگیرد. آنها از 24 امتیاز خود 17 امتیاز را در خارج از خانه کسب کرده اند و این موضوع می تواند کورسوی امیدی درجهنم آلیانز برایشان ایجاد کند.

 

با گذشت 14 هفته از بوندسلیگا بایرن مونیخ  با 56 امتیاز در رده اول جدول و دارمشتات با 24 امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارند.

 

نکات آماری:

  • بایرن مونیخ 19 بازی از 22 بازی خود در بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است
  •  بایرن مونیخ در 11 بازی اخیر خانگی خود حداقل 2 گل به ثمر رسانده است
  • بایرن مونیخ در 5 بازی آخر خانگی خود کلین شیت کرده است
  • بایرن مونیخ در 3 بازی آخر خود مقابل دارمشتات در تمامی رقابتها پیروز بوده است

 

پیش بینی سایت هو اسکورد:

بایرن مونیخ  3    دارمشتات  0

آمار و ارقام دو تیم(هواسکورد)

بهترین گلزنان و سازندگان گل دو تیم

لیست مصدومین و محرومین دو تیم


                 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
❤عاشق بایرن مونیخ❤ شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 07:28

هیچ تیمی نمیتونه از جهنم آلیانز به سلامتی عبور کنه

محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:29

خیلی جالبه الان چند هفته هس بازی های بایرن را نشون نمیده و دائم داره بارسا را نشون میدن امروز هم بارسا را نشون میدن و از اون جالبتر بازی لیگ قهرمانان اروپا هست که بازی بایرن را از شبکه ورزش نشون میده واقعا خسته نباشید مدیران شبکه 3و ورزش صداوسیما ...واقعا توهین دیگه تا چه اندازه

scorpions شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 13:06

عزیز جان بهتر که پخش نمیکنن قرار نیست بازی بایرنو هر اسکلی نگاه کنه فقط ماها که طرفدارای بایرنیم باید نگاه کنیم میخواید بایرن مثل رئال و بارسا جواد بشه تو هر داهاتی و هر عمله ای لباس مقدس بایرنو تنش کنه؟

محمد شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 14:42

بایک بازی روان به راحتی پیروز میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد