وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: دارمشتات در خارج از خانه بسیار خطرناک است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در مصاحبه پیش از بازی شنبه خود مقابل دارمشتات شرکت کرد.   

 

به گزارش وبسایت SPORT1، پپ گواردیولا در مصاحبه پیش از بازی مقابل دارمشتات شرکت نمود. او در مورد تمرینات تیمش در هفته جاری می گوید:

’’ ما این هفته در تمرینات با تمرکز بالا بر روی بازی با دارمشتات صحبت کردیم و حرف های کمی راجع به بازی با یوونتوس زده شد. برنامه اصلی ما فعلا بازی با دارمشتات است.
 ‘‘

مهدی بنعطیه به تمرینات تیمی بازگشته است و این یک خبر خوب برای بایرن به شمار می رود. او به طور کامل با تیم به تمرین پرداخت تا حتی شانس بازی مقابل دارمشتات را نیز داشته باشد. دیگر گزینه در دسترس پپ در خط دفاع مدافع تازه به خدمت گرفته شده آنها از اسپارتاک موسکو، سردار تاسچی می باشد که پپ در مورد او می گوید:

’’ او یک شخصیت خوب دارد، بسیار با دید خوبی فوتبال بازی می کند و پا به توپ است. از اینکه تاسچی در کنار ما هست خوشحالم. او می تواند اولین بازی خود برای بایرن را در این دیدار انجام دهد.
 ‘‘

پپ در مورد بازی با دارمشتات به بازیکنان خود هشدار می دهد:

’’ دارمشتات بعد از ما و دورتموند سومین تیم برتر در کسب امتیاز از مسابقات خارج از خانه است. آنها 17 امتیاز از 24 امتیاز خود را در خارج از خانه کسب کرده اند. هدف اصلی نشان دادن کیفیت در لیگ است و باید برای تحقق این امر تلاش کنیم.
 ‘‘

گواردیولا در ستایش دیوید آلابا مدافع اتریشی خود می گوید:

’’ او می خواهد خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان 10 سال اخیر تاریخ بایرن معرفی کند.
 ‘‘

خبر خوب دیگر برای پپ بازگشت فرانک ریبری و گوتزه به تمرینات است و آنها مشکلی برای بازی کردن ندارند. پپ در مورد استفاده از آنها می گوید:

’’ باید دید چقدر می توانند بازی کنند
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 01:33

اتو رو خدا یکی به پپ بگه به آلابا و مولر و لام و کاستا و.. استراحت بده شانس بازم مصدوم ندیم
حالا نمیخواد جوگیر بشه اصلا نبردیمم مهم نیست..
به یونتوس فکر کن..

محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:56

گواردیولا خفه شووو مرتیکه چلقوز نجس از وقتی اومدی بایرن به تمام دوستام که میگفتن خوشبحالتون گواردیولا اومد بایرن گفتم حاضرم قسم بخورم بایرن را نابود میکنه این اومده واسه انتقام اون 7تایی که بارسا خورد .اونوقت بهم میخندیدن این نتیجش....حالا به حرفام رسیدن البته اونا الان خوشحالن چون طرفدار بارسا و رئال بود ....هروقت اسم این ادم میاد حالم بهم میخوره ...بایرن به این خوبی تیم به این یودستی را به چه روزی انداخت پزشک فوق العاده تیم را الکی بیرون انداخت بهترین پزشک ورزشی جهان را بیرون انداخت یادم نمیره زلاتان بخاطر یه اسیب دیدگی اومده بود بایرن تا مداوا بشه اونوقت یه همچین دکتری را بیرون انداخت ...فقط دارم لحظه شماری میکنم فصل تموم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد