وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باکا: بایرن مونیخ؟ در میلان خوشحالم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم کلمبیایی باشگاه آث میلان در جدیدترین مصاحبه خود از شایعات علاقمندی آنجلوتی به وی واکنش نشان داد.   

 

به گزارش Espn، کارلوس باکا مهاجم گلزن باشگاه آث میلان در مورد شایعه علاقمندی آنجلوتی به وی واکنش نشان داد و بودن در میلان را ترجیح داد. این مهاجم کلمبیایی هفته ی پیش در لیست علاقمندی های کارلو آنجلوتی برای فصل بعد قرار گرفت اما حالا خود این بازیکن به شایعات واکنش نشان داد.

کارلوس باکا گفت:

’’ من و خانواده ام خوشحالیم که اینجا در میلان هستیم، ما هیچ مشکلی و نگرانی در اینجا نداریم. هوادارن در اینجا به من خیلی محبت می کنند و من مشتاقم که تجربه ی جدیدی را با این هواداران سپری کنم.
 ‘‘

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
آلمان شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 02:17

با بودن مولر و لوا و گوتزه نیازی به مهاجم نداریم..
اگه هم یک زمانی یک تفر بگیریم کسی باشه در سطح مولر یا لوا..
به نظر شخصی من اگه زمانی نیاز باشه کسی خوبه که قدرت دریبل زدنشم و تکنیک خوب باشه
مثل کاوانی یا آگرو یا سوارز و..

علی شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 03:14

بمون همونجا
تو بایرن بازی کردن لیاقت میخواهد

❤عاشق بایرن مونیخ❤ شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 15:52

معلومه که لیاقت بازی در بایرن را نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد