وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: دلم برای یوونتوس تنگ شده است؛ بازی عجیبی برایم خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سابق باشگاه یوونتوس از جدال با بایرن مونیخ می گوید. 

 

آرتورو ویدال هفته آینده جدال حساسی را در شهر تورین و در برابر تیم سابق خود سپری خواهد کرد. هافبک شیلیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با TK، در مورد این بازی گفت:

“بازی عجیبی برای من خواهد بود، زیرا چهار سال فوق العاده را در تورین سپری کردم. حالا بازیکن بایرن مونیخ هستم و نهایت توانم را به کار خواهم گرفت. باشگاه من می تواند در هر دو بازی پیروز شود و راهی هشت تیم پایانی تورنمنت شود. اعتراف می کنم که دلم برای یوونتوس تنگ شده است. برای چهار سال هواداران علاقه زیادی به من نشان دادند و من هم وضعیت متقابلی داشتم. همچنین دلم برای کسانی که این سال ها را با آنها سپری کردم تنگ شده است. هنوز با خیلی از آنها در ارتباط هستم و اخیرا با کاسرس و جیجی بوفون صحبت کردم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد