وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: پیشنهاد تمدید بایرن باعث افتخار است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اتریشی بایرن ضمن اعلام اینکه پیشنهاد تیم برای تمدید قرار داد برایش افتخار است،عنوان کرد که به شایعات پیرامون پیوستنش به لیگ برتر و منچستر سیتی توجهی ندارد. 

 

پیوستن پپ گواردبولا به منچستر سیتی باعث شده است تا شایعات پیوستن چند بازیکن بایرن به این تیم لیگ برتری هم شنیده شود.

دیوید آلابا که در فرهنگ باواریا رشد کرده است هم یکی از این بازیکنان است که البته توجهی به این شایعات نمی دهد:"در زمستان،تمرکز من بر بازگشت به تیم و شرایط بازی بود.پس هیچ وقتی را برای فکر کردم در مورد آینده ام نگذاشتم.قرارداد من و بایرن تا سال 2018 اعتبار دارد و در حال حاضر من بر روی عملکرد و حضورم در ترکیب متمرکز شده ام.پیشنهاد بایرن برای تمدید قرارداد،افتخار بزرگی برای من است و من از این پیشنهاد بسیار مفتخر هستم."

آلابا در مورد دیدارهای آتی بایرن برابر دارمشتات و یووه هم گفت:"دارمشتات را بسیار جدی خواهیم گرفت.بازی در خانه و آن جو،همیشه برای من اعجاب انگیز بوده است.ما منتظر بازی با دارمشتات هستیم و البته در طول آن ،به دیدار با یووه هم می اندیشیم."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد