وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قرعه کشی نیمه نهایی دی اف بی پوکال؛ بایرن مونیخ میزبان وردبرمن در آلیانس آرنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان رقیبانشان را شناختند. 

 

طبق قرعه کشی انجام شده هرتابرلین میزبان بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ میزبان وردبرمن خواهد بود.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
ریبرو پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 08:49

این کیمیچ چقد دوست داشتنیه

FATI.FBM.SS پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 08:56 http://Gravater.com

من یه بایرنیم .
اره من یه بایرنیم ، تیمم پر افتخار ترین تیم آلمانه که تونسته ۵ بار لیگ قهرمانان رو فتح کنه .
من بایرنیم . نه به خاطر این که این همه قهرمانی داره . چون عشقش تو خونمه . تو تمام شادیاش شریک بودم . توغماش شریک میشدم . غیرت رو تو وجود بازیکناش میبینم . عشق رو تو غیرت فیلیپ لام ، تو چارچوب شناسی لوا و مولر و تعصب بواتنگ و آلابا میبینم .
من یه بایرنیم .
عاشق واکنشهای نویر ، با چارچوب شناسی و هتریکهای مولر و لوا زندگی می کنم . دیوونه ی پاسها و خلاقیت الونسو ام . عشق می کنم با غیرت لام و بواتنگ و الابا . عاشق شوت ها و هوش کاستا و کومانم . هر لحظه از بازی منتظر ضربات سنگین و استارتهای روبن و ریبری ام .
اره من بایرنیم . این ادعا نیست . افتخاره . وقتی رقیبا نگاه به کارنامم میندازن ، چیزی جز سکوت اختیار نمی کنن.
سلامتی همه ی بایرنیا ، چون تا که اسم تیمشون میاد ، با افتخار سرشونو بالا می گیرن ، نه با ادعا .
عشقتونو دارم بایرنیا

من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 11:04

سلام میدونم که دلتون برام تنگ شده بود ولی چه کنم مشکل داشتم نتونستم بیام تو سایت ولی دلم تو سایت بود باور کنید.خوب این یجام از سه جامی که قول دادم وبقیه هم اگر استاد پپ عزیز بزارن تو راهه وایشالا کینگ ویدال بره سر جا خودش واونسو بیشتر استراحت کنه خوب میشه خلاصه. حالا همه با هم بعد چند وقت به عشق پیر غلاما بایرن که روبری و ناخدا لام بشن و کوری حسودا وگاوچرونا بلندMIA SAN MIAیاعلی

رضا المانی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 12:40

FATI.FBM.SS افرین بر تو درود بر بایرنی که دنیا رو عاشق خودش کرده

کینگ کیمیچ پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 12:44

خواب پس بردیم اینو

Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 13:36

فینال هم یه درکلاسیکر دیگه داریم
البته از یاد نبریم که هرتا تیم سوم بوندسلیگاست و میتونه میزبان بایرن توفینال باشه

mokri پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 13:56

تا اینجا که خداروشکر به تیم های راحت خوردیم و باید این جام رو از دورتموند بگیریم...

MIA SAN MIA

آلمان جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:45 http://bayern.blogsky.com

من عاشق بایرنم
اما خدایی حاضرم در حال حاضر از جام حذفی انصراف بدیم تا خدایی نکرده باز مصدوم ندیم و فقط و فقط قهرمان اروپا بشیم
اول یونتوس بعد منچستر سیتی و بعد بارسلون لح کنیم
تا لیگ قهرمانان تموم شه هزار تا سکته میزنیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد