وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوخوم - بایرن مونیخ، آمار و ارقام بازی

boch-fcb1.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن و بوخوم امشب در حالی برای پنجمین بار در جام حذفی به مصاف هم می روند که مونیخی ها چهار دیدار قبلی را برده اند. 

 

اما قرمزها هیچ گاه دیداری آسان برابر رقیب دسته دومی خود نداشته اند.نخستین بار بایرن در نیمه نهایی فصل 1967-8 و بار دوم 14 سال بعد و باز هم در نیمه نهایی بوخوم را 2-1 برد.در دیدار سوم هم در مرحله ی 1/8،بایرن در فصل 1985-6 پس از تساوی 1-1 برابر بوخوم، در دیدار تکراری 2-0 پیروز شد و به مرحله ی بعد رفت.در دیدار آخرین این دو تیم هم در دسامبر 2011 مونیخی ها با برد 2-1 بوخوم توانتسند به مرحله ی نیمه نهایی برسند.


* بایرن بی شکست در 11 دیدار


بایرن که اکنون برای دیدار با بوخوم در این شهر است،در 11 دیدار گذشته اش با این تیم شکست نخورده است.آخرین باخت برابر این تیم به فوریه 2004 و شکست 1-0 در خارج خانه باز می گردد.از آن تاریخ به بعد کوسه ها 9 برد و 2 تساوی داشته اند.


*بوخوم و سود نبردن از امتیاز میزبانی


آمارها می گویند که طرفداران بوخوم آنچنان نباید به خاطر میزبانی از بایرن به برد این تیم امیدوار باشند،چرا که هر 6 بازی آخرشان در خانه برابر این تیم را باخته اند.در مجموع هم بایرن از 38 بازی، 22 برد و 8 تساوی کسب کرده است.


*هفتمین حضور پی در پی در نیمه نهایی؟


پس از صعود به جمع هشت تیم برتر برای نهمین فصل متوالی،بایرنی ها اکنون در فکر صعود به جمع 4 تیم برتر برای هفتمین دوره ی متوالی هستند.آخرین باری که بایرن در یک چهارم نهایی حذف شد، به سال 2009 و شکست 4-2 برابر لورکوزن باز می گردد.فصل 1987-8 هم آخرین باری بود که بوخوم به نیمه نهایی رسید و از سال به بعد،در هر 5 باری که این تیم به مرحله ی یک چهارم نهایی رسید،حذف شد.


*داوران


باستین دانکرت برای چهارمین بار قاضی دیدار بایرن در بازی امشب خواهد بود.این داور 35 ساله برد 5-0 برابر هامبورگ،3-0 برابر ماینز و 4-0 برابر اشتوتگارت را برای بایرن سوت زده بود.هارم اسمر،رنه روده کمک های وی و کریستین دینگرت هم داور چهارم می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد