وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا روبرت لواندوفسکی در مونیخ ماندنی است؟

در روزهای اخیر اخبار زیادی در خصوص تمایل لواندوفسکی برای ترک بایرن مونیخ به انتشار رسیده است، اما به چه دلایلی وی مایل به ترک مونیخ است و چه دلایلی وی را از این جدایی منع می نماید؟ 

 

در روزهای گذشته گمانه زنی های فراوانی در زمینه آینده روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ به چشم خورده است، مدیر برنامه های وی نیز با مصاحبه های خود همواره بر شدت چنین شایعاتی افزوده است، این یادداشت به بررسی دلایل موافق و مخالف خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ می پردازد.

دلایلی که بر طبق آنها لواندوفسکی بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد

یک- دستمزد بالاتر:

بر طبق اخبار منتشر شده یکی از دلایلی که روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ را ترک خواهد نمود، برخورداری از دستمزد بالاتر می باشد، چون به نظر می رسد رئال مادرید که از آن به عنوان تیم آینده این مهاجم لهستانی یاد می شود، با درخواست دستمزد هیجده میلیون یورویی وی موافقت کرده باشد، در حالی که سران مونیخی هرگز چنین دستمزدی را برای وی در نظر نخواهند گرفت، لواندوفسکی با پیوستن به مادرید می تواند به یکی از دریافت کنندگان بیشترین دستمزد در فوتبال اروپا بدل گردد.

دو- انگیزه و چالشی جدید:

روبرت لواندوفسکی تا کنون تنها دو لیگ کشور خود لهستان و بوندسلیگا را تجربه کرده است،به همین دلیل وی از انگیزه فراوانی برای حضور در لیگ و چالشی دیگر و همچنین اندوختن تجربه هایی جدید برخوردار است. بیش از همه حضور در لالیگا هدفی رویایی برای وی به حساب می آید. برای رربرت لواندوفسکی زمان زیادی جهت حضور در ماجراجویی و چالشی جدید باقی نمانده است.

سه- امکان بازاریابی بهتر:

روبرت لواندوفسکی در صورت انتقال به مادرید یا پاریس می تواند از امکان بازاریابی بیشتری برای فعالیت های تبلیغاتی شخصی و افزایش درآمدهای خود در این زمینه برخوردار شود. چون بایرن مونیخ بیشتر در آلمان و اروپا تیمی شناخته شده محسوب می گردد، در حالی که رئال مادرید غولی فوتبالی در سطح جهان است و در سراسر دنیا از طرفداران بیشماری برخوردار است. به همین دلیل لواندوفسکی می تواند با حضور در رئال مادرید از اسپانسرهای مالی شخصی بهتری برخوردار گردد.

دلایلی که بر طبق آنها لواندوفسکی بایرن مونیخ را ترک نخواهد کرد

یک- اسطور شدن:

در بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی یکی از بازیکنان محبوب سکوهای آلیانس آره نا محسوب می شود که از تاثیرگذاری فراوانی نیز برخوردار است، اگر این ستاره لهستانی بخواهد همچنان در مونیخ باقی بماند  و فوتبال خود را در این باشگاه ادامه دهد، می تواند به یکی از بزرگان و اسطوره های تاریخ این باشگاه پر افتخار بدل گردد. در صورتی که در باشگاه های دیگر چنین امکانی برای وی قابل تصور نیست و لواندوفسکی در آن تیم ها در نهایت به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تاریخ آنها بدل خواهد شد.

دو- آینده ورزشی:

لواندوفسکی در حال حاضر نیز در یکی از بهترین باشگاه های فوتبال دنیا حضور دارد و اگر  وی به تیم های بزرگی نظیر رئال مادرید یا پاریس ژرمن نیز بپیوندد، شانس وی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چندان افزایش پیدا نخواهد نمود. از سوی دیگر وی با حضور در بایرن مونیخ همواره می تواند نسبت به کسب عنوانی در سطح داخلی مطمئن باشد.

سه- عدم وجود رقابت داخلی:

در بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی مهاجمی غیر قابل جانشین و هم چنین بی رقیب به حساب می آید.در تیم های بزرگی نظیر رئال مادرید و پاریس سن ژرمن اما چنین تضمینی برای وی وجود ندارد و وی در آنجا می بایست با رقبایی نظیر کریم بنزما و زلاتان ابراهیموویچ روبرو گردد و رقابت نماید، به همین خاطر امکان نیمکت نشینی وی نیز در این تیم ها وجود دارد، ضمن اینکه این دو باشگاه بر خلاف بایرن مونیخ هر ساله خریدهای بزرگی صرف نظر از پتانسیل موجود در تیم خود انجام می دهند.

به قلمJan Walker از وب سایت Ftbpro Deutschland

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
روبن چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 16:02

بایرن نباید اجازه بده تیمای دیگه به بازیکناش حتی فکر کنن چه برسه بخوان بخرنشون زمان هوینس که اینجوری بود این رومنیگه مالی نیست.

علیرضا چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 16:26

من موندم مگه تا 2019 با بایرن قرداد نداره اخه این حرفا چیه دیگه اخه بایرن فروشنده نیست پس لوا هم نمیتونه بره حتی اگر بخواد مجبوره بمونه

علی رسولی چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 21:49

راست می گه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد