وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه حامی کاندیدای سوئیسی ریاست فیفا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس باشگاه بایرن از یک کاندیدای سوئیسی برای ریاست فیفا حمایت کرد.   

 
کارل هاینس رومنیگه که به عنوان رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا در حال حاضر در پاریس بسر می‌برد، حمایت خود را از کاندیداتوری جانی اینفانتینو برای ریاست فیفا اعلام کرد.
او درحاشیه جلسه این اتحادیه که با حضور نمایندگانی از بیش از دویست باشگاه اروپایی برگزار می‌شد، گفت:" ما رأیی نداریم اما در قالب اقدامی روحیه‌بخش مایلیم از جانی اینفانتینو حمایت کنیم.
ما همواره از همکاری با او راضی بودیم و مراودات جدی و قابل اطمینانی با هم داشتیم." اینفانتینو هم به رغم گمانه‌زنی‌هایی که درمورد شانس بیشتر شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه شنیده می‌شود، اظهار داشت:" فکر می‌کنم از شانس بسیار خوبی برخوردارم. تا اینجا 105 رأی از 209 رأی را برای خودم تضمین می‌کنم."
گفتنی است اینفانتینو یکی از پنج کاندیدایی است که برای جانشینی سپ بلاتر اعلام آمادگی کرده‌اند و قرار است 26فوریه انتخاباتی برای تعیین یکی از آنها به عنوان ریاست جدید فیفا برگزار شود. دویست و نه فدراسیون عضو فیفا در این انتخابات حق رای دارند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 23:35

خدا نکنه امثال این عربها انتخاب بشن..سوای شخصیتشون حیفه این غیر فوتبالیها به جای برسن در فیفا..رییس فیفا باید از اروپا باشه و یا بدبینانه از کشورهای صاحب فوتبال آمریکای جنوبی انتخاب بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد