وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: بازی با بوخوم همانند یک فینال است؛ حضور ریبری و گوتزه به نظر پزشک تیم بستگی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، در مصاحبه پیش از بازی با بوخوم در جام حذفی آلمان شرکت کرد.    

سردار تاسچی بعد از پیوستن به بایرن مونیخ در نیم فصل دوم هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است. پپ گواردیولا در مصاحبه پیش از بازی فردا مقابل بوخوم در مورد تاسچی گفت:

’’  او در بهترین شرایط خود نیست
 ‘‘

تاسچی که در تعطیلات نیم فصل از اسپارتاک موسکو به بایرن مونیخ منتقل شده بخاطر تعطیلات طولانی مدت لیگ روسیه تمرینات کافی نداشته است. پپ ادامه می دهد:

’’ وضعیت سر تاسچی خوب است، در عین حال ویدال و رافینا هم آماده بازی هستند.
 ‘‘

درباره استفاده از مدافعین مرکزی پپ می خواهد بعد از آخرین تمرین تیم تصمیم گیری نماید، همچنین بازی کردن ریبری و گوتزه با  تشخیص پزشک تیم خواهد بود.بنا بر گزارش وبسایت SPORT1، حضور رافینیا و ویدال دست پپ را در خط دفاعی کمی باز تر کرده است ولی بازهم انتظار می رود که او از جاشوا کیمیش در قلب خط دفاع خود استفاده نماید. او در مورد کیمیش می گوید:

’’ ساختار و موقعیت بازی و وضعیت جسمانی او بسیار خوب است. او همیشه با تمرکز و مثبت بازی می کند. هنگامی که مدافعین ما از مصدومیت برگردند شاید او به پست قدیمی خود باز گردد. کلاس بازی او برابر لورکوزن بسیار بالا بود.
 ‘‘

گواردیولا به تمجید از بوخوم نیز می پردازد:

’’ آنها با یک پرسینگ هجومی بسیار خوب بازی می کنند و یار گیری نفر به نفر انجام می دهند و پشت این تیم یک شخصیت بزرگ وجود دارد.
 ‘‘

پپ در مورد مربی بوخوم وربیک، که در سال اول حضور پپ در بوندسلیگا با نورنبرگ در مقابل او قرار گرفت می گوید:

’’ شخصیت مربی تیم در خود تیم منعکس شده است. او همانند زمان مربیگری در نورنبرگ ایده های مشابه ای دارد با همان شور و شوق و روحیه بالا.
 ‘‘

گواردیولا راجع به بازی با بوخوم هشدار می دهد:

’’ آنها بسیار جنگنده بازی می کنند، از حرکت نمی ایستند و در خط حمله یک ساختار بسیار خوب دارند. بازیکنان سریعی در کناره ها و هدزنهای بسیار خوبی دارند و درخط هافبک بسیار با کیفیت هستند. این بازی همانند فینال است و باید بدانیم جام همینجا وجود دارد!
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد