وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشپورت‌ بیلد: روزهای مرگ و زندگی پپ گواردیولا فرا می‌رسند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یک نشریه ورزشی معتبر آلمان نوشت با انجام مسابقات جام حذفی در کنار پیکارهای بوندس‌لیگا و نیز آغاز مرحله جدید لیگ قهرمانان اروپا روزهای مرگ و زندگی برای پپ گواردیولا فرامی‌رسند. 

 

بعد از آغاز شدن دور برگشت بوندس‌لیگا‌ آلمان، امروز و فردا مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان موسوم به د.اف.ب پوکال انجام می‌شود که فردا بایرن مونیخ با بوخوم دیدار می‌کند.

هفته آینده نیز پیکارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد که همین رویداد‌ها باعث شده تا هفته‌نامه ورزشی اشپورت بیلد گزارشی را منتشر کند و بنویسد روزهای سخت‌تری نسبت به سایرین در انتظار گواردیولا است.

زیرا وی که حضورش در تیم فصل آینده منچسترسیتی انگلیس کاملا قطعی است، برای آنکه صاحب 3 افتخار یعنی قهرمانی بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان برای بایرن شود، روزهای کاملا دشواری را در پیش دارد.

اشپورت بیلد در مورد مربی کاتالانی مونیخی‌ها که در دو سال حضورش به این مهم نرسیده، نوشت:شروع کار به هفته‌های که حقیقت را روشن می‌کنند. لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، مسابقات جام‌های حذفی در کشورهای اروپایی و ادامه لیگ‌های داخلی مثل بوندس‌لیگا در آلمان. همه و همه اینها برای هواداران مثل جشن‌های است که در راهند. اما برای یک مرد معنای کاملا متفاوتی دارد. شخصی که غیر از پپ گواردیولا نیست و باید اثبات کند بیشتراز دیگران قادر به کسب افتخار است.

این نشریه ادامه داد: به همین خاطر است که روزهای مرگ و زندگی پپ در بایرن در حال فرارسیدن است. او باید به همگان ثابت کند که هر چند با من‌سیتی قرارداد بسته، اما اکنون به صورت تمام و کامل، دغدغه بایرن را دارد. باید ثابت کند که بیشتر از دیگران می‌تواند افتخار کسب کند.

نشریه ورزشی مقاله جالب خود را اینگونه ادامه داد: ماجرای حمله به سه گانه برای مونیخی‌ها از چهارشنبه(فردا) آغاز می‌‌شود. بایرنی‌ها در این تاریخ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یا د.اف.ب پوکال با بوخوم روبه‌رو می‌شوند. مسابقه‌ای که برد در آن، برای بایرن، اجباری است. بعد هم مسابقه رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس در انتظار باواریایی‌ها است. آنها در واقع با فینالیست دوره قبل مسابقات روبه‌رو می‌شود. حریفی بس دشوار چرا که یاران پپ پوگبا 12 هفته پشت سرهم است که برنده شده‌اند. و حالا پپ و شاگردانش باید جلوی ادامه این یکه‌تازی را بگیرند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد