وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چورلوکا پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اسبق تاتنهام ومنچسترسیتی به دلیل ترس از معلق بودن وضعیت خویش پس از جدایی گواردیولا ومنتقل شدن وی به منچستر سیتی، انتقال به غول بوندسلیگا را رد کرده است.   

 

به گزارش Sportske novosti، ودران چورلوکا پیشنهاد اولیه پپ گواردیولا وبایرن مونیخ را در پنجره نقل وانتقالات ژانویه به دلیل ترس از اینده خویش رد کرد. در حالی که هنوز مهدی بن عطیه که پس از آسیب های عضلانی مختلف که از اوایل دسامبر دچار شد آماده بازگشت به تیم اصلی نیست گزینه های دفاعی بایرن با مصدومیت های جدی واخیر ژروم بوآتنگ وخاوی مارتینز کاهش یافته است.

طبق گزارش ها پپ گواردیولا عملکرد مدافع 30ساله واسبق تاتنهام را به عنوان گزینه ای ایده آل برای پوشش خط دفاعی بایرن مونیخ زیر نطر داشته است اما چورلوکا که هم اکنون برای لوکوموتیو مسکو بازی میکند، از وضعیت معلق خود که ممکن بود پس از جدایی مربی اسپانیایی وپیوستن به منچسترسیتی در تابستان آینده برایش اتفاق بیافتد نگران بود.

بعد از رد پیشنهاد توسط کورلوکا، در واپسین مهلت نقل وانتقالات بایرن با سردار تاسچی به صورت قرضی قرارداد امضا کرد، اما این بازیکن اسبق تیم ملی آلمان به دلیل آسیب دیدگی سر درطول اولین جلسات تمرین خود با تیم جدید در برنامه معرفی خود غایب بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد