وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خواب هر شب گواردیولا در جمع مونیخی‌ها؛ او سه‌گانه می‌خواهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یک رسانه آلمانی از طریق انتشار کاریکاتوری با سرمربی بایرن مونیخ شوخی کرد ونوشت پپ گواردیولا هر شب خواب سه گانه می‌بیند و در تیم جدیدش مجبور است حتی ۴ گانه بگیرد. 

 

رسانة‌های آلمان یک هفته بعد از انتشار خبر حضور قطعی پپ گواردیولا در تیم فصل بعد منچسترسیتی، همچنان در مورد گزارش و مطلب منتشر می کنند و چنانچه بتوانند با او شوخی هم می‌کنند.

یکی از نشریات روزانه آلمان در شماره دوشنبه (دیروز) همین کار را کرد. با توجه به این که در 2 سال اخیر وی نتوانسته 3 جام در یک فصل را برای بایرنی‌ها بگیرد و قبل از او یوپ هاینکس در سال 2013 موفق شد با تیم مونیخی صاحب 3 جام یعنی لیگ قهرمانان اروپا، بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان(د.اف.ب پوکال) شود، با این مربی کاتالانی از طریق کاریکاتور، شوخی کرده است.

این نشریه نوشت هر شب پپ گواردیولا از خواب بیدار می شود و تحت فشار است که نتوانسته همانند مربی اسبق بایرن یعنی هاینکس، 3 گانه بگیرد.

از طرفی تا چندی دیگر جانشین مانوئل پیگرینی می شود و در آنجا حتی موظف است 4 گانه یعنی قهرمانی اروپا، انگلیس، جام حذفی و جام اتحادیه بگیرد.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
نظم آلمانی سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:53

تو سیتی تازه اول بدبختیشه، چون با توجه به تراکم شدید بازیهای لیگ برتر و تمرینات افتضاح کچل خان که باعث مصدومیت های زیاد میشه اوضاع تیمش حسابی بهم میریزه.

Wüs╬enfuchs سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:07

از عجایب روزگار اینکه قیمتش روزبروز بالاتر میره بااینکه دانشمندان ما خیلی ریز می بیننش!... بایرن بهش 17 میلیون یورو داده بودو پیشنهاد 22 تا رو داد که قبول نکرد و رفت که باهمون 20 میلیون یوروی سیتی سر کنه... آقا پیژامه کیلویی چنده الان !

farid 10 سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 16:52

پیژامه رو خوب اومدی

❤عاشق بایرن مونیخ❤ سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 17:05

اگه نتونه این فصل سه گانه بگیره به یکی از منفورترین مربیان تاریخ باشگاه تبدیل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد