وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: روزی به آلمان باز خواهم گشت؛ هیتسفلد و هاینکس اهمیت بیشتری نسبت به من دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیش از اولین دیدار بایرن مونیخ در نیم فصل دوم مقابل هامبورگ، پپ گواردیولا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

 

به نقل از tz پپ گواردیولا-سرمربی بایرن مونیخ- پیش از دیدار شاگردان خود مقابل هامبورگ، در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پیرامون مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

تعطیلات:

“از اینکه سرانجام بازی های رسمی آغاز می شود خوشحالم. این مدت بدون بازی کمی کسل کننده بود.
 

وضعیت بازیکنان مصدوم:

“تیم ما تنها 3 روز آزاد داشت و این اصلا زیاد نیست. اردوی آماده سازی خوب بود و تقریبا هیچ مصدومیت جدیدی روی دست ما نماند. آرین روبن هم اکنون به آمادگی کامل رسیده است. اما این موضوع برای ماریو گوتسه، فرانک ریبری و مهدی بن عطیه صادق نیست. آنها به زمان بیشتری نیاز دارند.
 

انتظارات بالا از بایرن مونیخ:

“من با این حجم از انتظارات بالا کنار آمده ام. شاید بتوانیم به قهرمانی چمپیونلیگ برسیم. یوپ هاینکس و اوتمار هیتسفلد نسبت به من از همیت بیشتری در تاریخ باشگاه برخوردار هستند، چون آنها آلمانی هستند و مدت بیشتری نسبت به من در بایرن مونیخ حضور داشته اند. از زمان حضورم در بارسلونا با این فشار روانی آشنا بوده ام. پس می دانم که چطور با این موضوع کنار بیایم.
 

دورتموند:

“در فصل جاری، دورتموند یکی از 5 تیم برتر اروپاست. فاصله 8 امتیازی با آنها بسیار خوب است، اما این بدان معنا نیست که از اکنون قهرمان بوندس لیگا شده ایم. همچنان بازی های زیادی را پیش روی خود داریم.
 

شکست مقابل کارلزروهه:

“من اکنون نمی دانم که (بعد از تعطیلات) تیم من در چه سطحی بازی می کند. برای پی بردن به این موضوع به دو یا سه هفته دیگر نیاز داریم.
 

تاکتیک های مختلف:

“ما روی پرس کردن کار کرده ایم. نحوه بازی ما هفته به هفته و مقابل هر تیم متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال وضعیت مقابل فرانکفورت، نسبت به اینگول اشتات کاملا متفاوت است. ما باید به وضعیتی برسیم که بتوانیم با شرایط مختلف کنار بیاییم.
 

نحوه بازی هامبورگ در بازی روز جمعه:

“هامبورگ از همان ابتدای کار رو به جلو بازی خواهد کرد. من از این موضوع مطمئن هستم. همین کار را آنها مقابل دورتموند نیز انجام دادند.
 

داگلاس کوستا:

“داگلاس کوستا دوباره به جمع ما بازگشته و این خبر خوبیست. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. این خبر هم برای او و هم برای تیم خوب خواهد بود. من فکر می کنم که خبرنگاران بیشتر از من از عملکرد او تا کنون شگفت زده شده اند. من پیش از آمدن او به مونیخ 5 بازی از او دیده بودم و می دانستم که چه کاری از او برخواهد آمد. او به بازیکنی بسیار سطح بالا برای بایرن مونیخ در سالهای آینده بدل خواهد شد.
 

آزادی اولی هوینس:

“برای اولی هوینس، همسر و خانواده او خوشحال هستم.
 

برنامه برای آینده، پس از بایرن مونیخ:

“روزی به آلمان باز خواهم گشت، شاید بار دیگر به عنوان مربی. 10 سال پیش فکرش را هم نمی کردم که سرمربی بایرن مونیخ شوم. در زندگی هیچگاه نمی دانیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 23:38

یو پ هانک هیتسفلد واقعا فوق العاده اند و قابل قیاس با هیچ مربی نیستند اینا خود پپ هم بش اشاره ای داشته شاید یروز پپ با درس های بیشتر بتونه تا حدی به این دو مرد برسه

Navid Bayern Lover جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 14:44

تنها کسی که فعلا منتظر بازگشتش به فوتبال آلمان هستیم کلوپه,قطعا تجربه بزرگی از لیگ برتر کسب میکنه و برگشتنش عالی خواهد بود

MEHDI ZAHERI شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 12:05

mikham bar nagardi.
yeki az eshtebahate pep in bod ke rahe hankec ra edame nadad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد