وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: در یوونتوس فشار بیشتری احساس می کردم؛ دوست دارم در بایرن مونیخ بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگسلی کومان ابراز علاقه کرد که برای سالیان طولانی در بایرن مونیخ بماند. 

 

کینگسلی کومان وینگر فرانسوی یوونتوس که در تابستان با انعقاد قراردادی به صورت قرضی و به مدت دو سال به بایرن مونیخ پیوست، علاقه مند است قراردادش با قهرمان آلمان دائمی شود. کومان در مصاحبه با وب سایت رسمی بوندسلیگا گفت:

“من می خواهم چندین سال در بایرن مونیخ بمانم. اینجا محیط فوق العاده ای دارد و من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. همه چیز به خود من بستگی دارد. اگر در طول این مدت بتوانم عملکردم را در بالاترین سطح حفظ کنم، توانایی ماندن در بایرن مونیخ برای بیشتر از دو سال را خواهم داشت. من این فرصت را در اینجا خواهم داشت که جام های زیادی کسب نمایم و در درجه اول می خواهیم قهرمان آلمان شویم.بدین ترتیب من می توانم سومین قهرمانی متوالی لیگ را پس از قهرمانی با پاریسن ژرمن در فرانسه و قهرمانی با یوونتوس در ایتالیا کسب نمایم.
 

این ملی پوش فرانسوی افزود:

“پس از آن ما می توانیم قهرمان جام حذفی شویم و با توجه به عطشی که برای کسب لیگ قهرمانان اروپا داریم، قهرمانی در این رقابت ها نیز امکان پذیر است. من می دانم که اولین گامم در بایرن بسیار مثبت بود، من هرگز تصور نمی کردم که به صورت منظم بازی کنم. من توانسته ام اعتماد پپ گواردیولا را جلب کنم و می خواهم به این عملکرد مثبت در نیم فصل دوم ادامه دهم. سبک تهاجمی اینجا برای من مناسب بوده و بسیار خوب است. توپ زیادی در بایرن مونیخ نصیبم می شود. در یوونتوس فشار قبل از بازی ها بیشتر بود، اما در مونیخ آرامش بیشتری دارم که این برای من مناسبتر است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد