وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: مورینیو قربانی ‌کم‌ انگیزگی ‌بازیکنانش شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژوزه مورینیو هفته گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف با چلسی از کار برکنار و گاس هیدینک بطور موقت تا پایان فصل جایگزین وی شد.   

 
بسیاری نسبت به برکناری مورینیو واکنش های منفی نشان دادند و هواداران چلسی نیز معتقد بودند کم کاری بازیکنانی چون کاستا، فابرگاس و هازارد باعث نتایج ضعیف و در نهایت برکناری مورینیو شده است.

کارلو آنچلوتی که خود به تازگی هدایت بایرن در فصل آینده را پذیرفته، در مورد دلیل برکناری مورینیو به وبسایت گل گفت:" مربیگری کار سختی است؛ بخصوص که در یک تیم باید بالانس خوبی بین بازیکنان و مربی برقرار باشد و اگر اینگونه نباشد، مشکلات لاینحلی به وجود خواهد آمد.

ایجاد این توازن یکی از وظایف سخت مربیان است. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، همیشه خطر افت بازیکنان وجود دارد و وقتی اوضاع بد است، این کاهش اطمینان و اعتماد به نفس است که تیم را تهدید می کند.

یک مربی باید همیشه در این زمینه توازن را حفظ کند و اطمینان را در بازیکنانش بالا ببرد؛ بخصوص وقتی تیم در وضعیت بدی به سر می برد. من فکر می کنم مورینیو قربانی کاهش انگیزه بازیکنانش شد. آنها سال گذشته با انگیزه جبران یک فصل بد وارد رقابت ها شدند و امسال دقیقا برعکس این اتفاق رخ داد."
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد