وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 1-0 دارمشتات؛ سوپر گل آلونسو گره از کار پپ گشود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های دی اف بی پوکال دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات به مصاف هم رفتند. 

 

از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های دی اف بی پوکال دو تیم بایرن مونیخ و دارمشتات در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف هم رفتند، که در انتها بایرن مونیخ با نتیجه 1-0 به مرحله بعدی راه یافت.

گزارش بازی

بازی مطابق انتظار با مالکیت توپ و میدان توسط بایرن مونیخ آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی این تیم فشار زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد، طوری که در دقیقه 5  ضربه کومان از سمت چپ محوطه جریمه به بیرون رفت و لحظاتی بعد نیز آرتورو ویدال شانس خود را برای باز کردن دروازه امتحان نمود. دقایقی بعد پاس عالی پشت مدافعان کجددا به کومان رسید اما این وینگر جوان قدر این موقعیت را ندانست و ضربه را با اختلاف زیاد به بیرون زد.

بازی در ادامه بسیار آرام دنبال شد، چرا که دارمشتات بازی دفاعی مطلق را در دستور کار قرار داده بود. تنها موقعیتی که در اواسط نیمه اول بوجود آمد، ضربه لواندوفسکی بود که از زاویه مخالف با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

تیم میزبان در ایجاد خطر جدی روی دروازه ناکام بود تا اینکه سوپر گل ژابی آلونسو گره گشای بایرن مونیخ شد. در دقیقه 40 توپ در فاصله زیادی از دروازه به ژابی آلونسو رسید و این بازیکن باتجربه با شوت روی پا و دیدنی خود توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا مقاومت دارمشتات فرو بریزد.

دقایقی بعد نتیحه می توانست 2-0 شود. ضربه سر لواندوفسکی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا این مهاجم لهستانی نتواند در نیمه اول خیال مونیخی ها را از پیروزی راحت کند. بازی با نتیجه 1-0 در نیمه اول خاتمه یافت.

نیمه دوم نیز با برتری تیم میزبان در کنترل بازی همراه بود. در ابتدای این نیمه دو موقعیت جدی توسط مولر پیش آمد، که در یکی از آنها ارسال مولر پس از برخورد به مدافع دارمشتات به تیرک دروازه خودی برخورد کرد.

در دقیقه 71 دارمشتات صاحب ضربه ای ایستگاهی از زاویه و فاصله بسیار خوب شد، اما ضربه بازیکن تیم میهمان با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد فیلیپ لام پیش تاخته می توانست با ضربه سر روی ارسال توماس مولر در نقش گلزن ظاهر شود.

در دقیقه 82 روی یک ضد حمله ارسال لام به کومان رسید، اما ضربه برگردان این بازیکن فرانسوی با واکنش دروازه بان مواجه شد. لحظاتی بعد نیز شوت رافینیا از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی تا انتها در اختیار بایرن مونیخ بود و موقعیت جدی ای به همراه نداشت، تا تیم میزبان با تک گل آلونسو به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
muller and lewandoski چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 01:29

ای بایرن افسانه,ای بایرن کبیر و بزرگ ای بایرنی که تمام باشگاه های جهان رو در هم کوبیدی و ای بایرنی که اگه نتیجه دو رقمی می گرفتی عین خیالت هم نبود و ای بایرنی که رم و بارسلونا و پاریس سن ژرمنو و روالو و بازل و شاختار و پورتو و لیسبون و سه ویا رو هفتایی کردی...
چرا؟؟واقعا چرا؟؟؟چرا اینقدر برد های ضعیفی می گیری؟؟؟اونم تا آلیانس آرنا که از اسمش حریفان یاد جهنم می افتن و بهش میگن جهنم آرنا!!!آخه دارمشتاتی که تازه اومده باید یک صفر ببازه؟؟؟؟
خودتون قضاوت کنین...

افن برگ چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 01:30

با کمتر از نصف توان تیمی ..تبریک...این خاوی مارتینز خیلی با عشق خدایی

googooli چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 01:35

تیم با انگیزه بازی نمیکنه

مصطفی چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 07:26

تیم ملی المان باشگاهی بایرن مونیخ و دیگر هیچ

باییییییییییرن چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 10:05

وقتی مهاجم نوک 90 دقیقه به کار دفاعی کمک میکنه دیگه بیشتر از یه گل نمیشه زد دمتون گرم خسته هم نباشید

محمدرضا از 96عاشق المان چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 19:12

چرا نظر مولر و لواندوفسکی و گوگولی را اینهمه دیس زدن مگه بد گفتن مگه دروغ گفتن بخدا تیم با انگیزه بازی نمیکنه البته شایدم بخاطر نبود روبن و ریبری و داگلاس باشه ولی در کل بایرن همیشگی نبود

رضا چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 22:52

چرا خبر جدایی گواردیولارو نمیزاری !؟!؟ نویسنده ها کجایید

ramin پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 06:31

ایول آلونسو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد