وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 2 - 0 هرتابرلین؛ این بایرن مونیخ توقف ناپذیر!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم بایرن مونیخ و هرتابرلین از هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند. 

 

دو تیم بایرن مونیخ و آلیانس آرنا از ساعت 18:00 به وقت تهران در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر رفتند، که در انتها بایرن مونیخ توانست با دو گل مولر و کومان به سیزدهمین برد خود برسد.

 

گزارش بازی

باواریایی ها در حالی به میدان رفتند که آرین روبن، داگلاس کوستا و داوید آلابا را نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نمی دیدند.

شروع نیمه نخست بازی نسبتا آرام بود اما بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار داشت. اولین موقعیت خطرناک بازی روی شوت لواندوفسکی از سمت راست محوطه جریمه همراه بود، که به تیرک دروازه برخورد کرد و از مقابل کینگزلی کومان نیز دور شد. در ادامه لواندوفسکی نیز چند بار صاحب موقعیت شد اما دروازه بان هرتابرلین مانع از گل زنی این بازیکن شد.

بازی در اختیار بایرن مونیخ بود، که سرانجام آنها در دقیقه 34 به گل رسیدند. روی یک ارسال کرنر بن عطیه توپ را به مولر در دهانه دروازه رساند تا این مهاجم آلمانی به راحتی حساب کار را 1-0 کند.

پنج دقیقه بعد بایرن مونیخ صاحب موقعیت جدی دیگری شد. همکاری زیبا بین لواندوفسکی و مولر در یک حرکت سریع، توپ را به آرتورو ویدال در محوطه جریمه رساند اما ضربه این بازیکن شیلیایی توسط دروازه بان دفع شد. ثانیه هایی بعد نیز بن عطیه می توانست در شلوغی محوطه جریمه گل دوم را به ثمر برساند.

در دقیقه 41 بایرن مونیخ به گل دوم رسید. پاس زیبای بواتنگ پشت محوطه جریمه به مارتینز رسید و مارتینز نیز به صورت تک ضرب توپ را به کینگزلی کومان رساند تا این بازیکن جوان فرانسوی با ضربه ای تمام کننده اختلاف را به دو گل برساند. نیمه نخست نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با مالکیت توپ بایرن همراه بود. اولین موقتیت جدی این نیمه در حالی بوجود آمد که ارسال زیبای مارتینز در موقعیتی عالی نصیب لواندوفسکی روبروی دروازه شد. اما توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد تا نتواند نام خود را در سیاهه گلزنان ببیند. دقایقی بعد نیز روی حرکت لواندوفسکی و دفع توپ توسط دروازه بان، توپ به مولر رسید و ضربه پای چپ او با اختلافی چند سانتیمتری از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی بسیار آرام و سر دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 70 ویدال با شوت زیبای خود تیرک دروازه هرتابرلین را لرزاند، تا کمی هیجان به بازی بازگردد. دقایقی بعد باز هم ویدال می توانست روی یک ضد حمله و پاس رو به بیرون کومان گلزنی کند که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برای اولین بار در ده دقیقه انتهایی هرتابرلین صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم هاراگوشی دقیقا در دستان مانوئل نویری قرار گرفت که در این بازی کاملا بیکار بود. پس از آن بازی بسیار آرام بود تا اینکه توپ در دقایق پایانی بازی به شکلی غیر منتظره به کالو مهاجم هرتابرلین رسید، اما ضربه فنی او با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه نویر به بیرون رفت تا دروازه مانوئل نویر در این بازی بسته بماند.

به این ترتیب بایرن مونیخ با40امتیاز همچنان صدرنشینی قاطع خود را حفظ کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
ریبرو شنبه 7 آذر 1394 ساعت 20:03

جووووووووووووووووون

amirgermany1 شنبه 7 آذر 1394 ساعت 20:32

این بایرن مونیخ توقف ناپذیر!!!

عاشق بایرن مونیخ شنبه 7 آذر 1394 ساعت 20:37

تبــــــــــریک به دوستاران بایرن کبیــــــــــرررر
هرچه زمان میگذرد بوی سه گانه را بیشتر حس میکنم

davod شنبه 7 آذر 1394 ساعت 21:49

بایرن سرور کل دنیا.

Gerd muller شنبه 7 آذر 1394 ساعت 21:53

عالی بود دفاعا جدیدا خیلی جلو میان ولی نمیدونم چرا این لواندوفسکی اینجوری شده یه کم باید استراحت کنه

rezaoli شنبه 7 آذر 1394 ساعت 22:49

بازی تیم اول و چهارم بوندس‌لیگا پخش نمیشه ولی بازی اول و چهاردهم لا لیگا پخش میشه
این یعنی چه...

sajjad شنبه 7 آذر 1394 ساعت 23:56

با سلام.تبریک.بازی زیبایی از طرف بایرن بود.مارتینز یه جواهر ارزشمند هست.پیشرفت کومان عالیه.تیم هم خوب بازی میکنه.امیدوارم به روند خوبمون ادامه بدیم.با تشکر.

مرتضی یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 00:24

جریان مصدومیت بواتنگ چیه؟

minoo یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 00:56

تبریک.عالی بود.چرا لوا گل نمیزنه؟اون طوفانشو یادش رفته.تازه من انتظار داشتم بیشتر بزنیم حالا شانس نیاوردیم دیگه به حر حال عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد