وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیگرینی در واکنش به شایعات توافق گواردیولا با سیتی: آخرین باری که او را دیدم یک سال پیش بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که دیروز شایعاتی مبنی بر مذاکره و حتی توافق بین پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی منتشر شد، سرمربی شیلیایی سیتیزن ها در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار کرد که احساس امنیت شغلی می کند و این شایعات برای او نگران کننده نیست. 

 

به گزارش سایت FourFourTwo، مانوئل پیگرینی عنوان کرده است که شایعات توافق پپ گواردیولا با منچسترسیتی برای پیوستن به این باشگاه او را نگران نمی کند. گواردیولا تا پایان این فصل با بایرن مونیخ قرارداد دارد و عدم حضور او در کنفرانس مطبوعاتی دیروزش (به دلیل مشکلات شخصی) موجب شد تا شایعاتی مبنی بر به توافق رسیدن این سرمربی کاتالان با باشگاه منچسترسیتی منتشر شود. در همین حال، مانوئل پیگرینی در واکنش به این شایعات در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت:

“تنها اعتماد به نفسی که من همواره دارای آن هستم به کارم مربوط می شود. هرگز درباره کارم هیچ مشکلی ندارم، بنابراین اهمیتی ندارد که شایعات چه می گویند. اگر غیر از این باشد، کار کردن در هر تیم بزرگی غیر ممکن می شود. من شایعات را تجزیه و تحلیل نمی کنم. مردم می توانند درباره آن ها حرف بزنند یا رسانه ها درباره شان بنویسند.این یک بی احترامی به من نیست. هر تیم بزرگی - رئال مادرید، بارسلونا، چلسی، منچستریونایتد - نیز چنین شرایطی را دارد، بنابراین اعتماد داشتن به کارتان نکته مهمی می باشد. آخرین باری که "پپ" را دیدم به دیدار ما مقابل بایرن مونیخ در سال گذشته مربوط می شود، اما من درباره این چیزها صحبت نمی کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد