وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: بایرن از هیچ تیمی در اروپا نمی ترسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی‌پوش بایرن معتقد است تیمش نه در بوندسلیگا و نه در چمپیونزلیگ از هیچ حریفی نمی‌ترسد.   

 

امروز در مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم فصل جاری بوندسلیگا از ساعت 18 بایرن و هرتابرلین رو در روی هم قرار می‌گیرند.
دیروز در نشست خبری پیش از این بازی و درحالیکه پپ گواردیولا برای شرکت در یک مراسم سوگواری به اسپانیا بازگشته است، جروم بواتنگ به نمایندگی از باواریایی‌ها پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. این مدافع ملی‌پوش که خود متولد شهر برلین است و از سال 2005 تا 2007 پیراهن هرتا را بر تن می‌کرده از بازی فردا به عنوان "یک دیدار خاص" یاد کرد و گفت:" هرتا تیم وطنم است! اگرچه تعداد دفعاتی که مقابل این تیم به میدان رفته‌ام زیاد بوده اما همواره حال و هوای خاصی برایم دارد.
انتظارش را نداشتم که آنها تا رتبه چهارم جدول بالا بیایند اما آنقدر خوب کار می‌کنند که سزاوار چنین جایگاهی هستند. من خودم با پال داردای بازی کرده‌ام و می‌دانم او چه تاثیر مثبتی روی تیمش می‌گذارد. اگر حضور آنها در بالاهای جدول تداوم داشته باشد، خوشحال خواهم شد."
بواتنگ با اشاره به اینکه درهر حال در بازی فردا حریف و رقیب تیم مورد علاقه‌اش است  افزود:" در بازی‌های خانگی تلاش می‌کنیم حتی‌الامکان بازی‌های زیبایی در معرض دید تماشاگرانمان بگذاریم. تیم در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و از ویژگی‌های شخصیت بایرن این است که می‌خواهد همیشه بهتر شود. برای این هدف باید سخت کار کرد."
او در پاسخ به این که در صورت برد تیمش و لغزش دورتموند مقابل اشتوتگارت قهرمان پاییز بوندسلیگا می‌شوند هم گفت:" ابدا چنین موضوعی در تیم ما مطرح نیست. ما مدت‌هاست دیگر کاری به این عناوین کوچک نداریم بلکه توقعمان قهرمانی بوندسلیگا، چمپیونزلیگ و درصورت امکان سه‌گانه است. برای رسیدن به این هدف هم از هیچیک از رقیبان اروپایی خود ترسی نداریم."
گفتنی است بایرن در ده بازی خانگی که در فصل جاری تا اینجای کار انجام داده به طور متوسط در هر مسابقه 4.2 گل زده است که این موضوع انتظار هواداران این تیم را بالاتر نیز برده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Ariya1900 شنبه 7 آذر 1394 ساعت 19:32

اینکه 100000000 درصد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد