وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شالکه - بایرن مونیخ؛ آمار و حقایق

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن وشالکه تا کنون چند بار با هم مصاف داده اند؟ آمار و ارقام در مورد این دیدار چه می گویند؟ قاضی دیدار فردا شب بایرن و شالکه کیست؟ 

  

*45 از 90

دیدار های اخیر با شالکه برای مونیخی ها بسیار خوش یمن بوده است.اخرین شکست بایرن برابر شالکه به دسامبر 2010 و با نتیجه ی 2_0 باز می گردد.از ان موقع تا کنوم بایرن 7 برد و دو تساوی برابر ابی های گلزن کرشن کسب کرده است و ضمن زدن 25 گل تنها 4 گل از این تیم خورده است.در مجموع بایرن نصف 90 دیدار با شالکه را برده است.در خانه ی حریف این امار بدین گونست:14 برد بایرن،12 برد شالکه و 19 تساوی.

*بازگشت به خانه

سه مرد مونیخی اشنایی خاصی با ولتینس اره نا دارند.نویر، رافینیا و کیرشهف زمانی برای شالکه بازی می کردند.در ان سو پیر امیل هویبرگ که بطور قرضی برای شالکه به میدان می رود،با هم تیمی های اصلی اش مصاف خواهد داد.

* اماری خوب برای ستاره های سابق شالکه

بهترین گلر دنیا پس از پیوستن به بایرن،هشت بار با تیم سابقش مصاف داده است که 6 برد و دو تساوی حاصل کار بوده است.این امر برای رافینیا  5 برد از 5 بازیست.

*مهاجمین بدنبال تداوم گلزنی

لواندوفسکی و مولر  با زدن 25 گل در 12 هفته ی فصل با رکورد 48 سال پیش پیتر مه یر و هربرت لومن از مونشن گلادباخ برابری کرده اند.در فصل 1976_7 هم گرد مولر و رومینیگه توانستند در همین تعداد بازی 24 گل به ثمر برسانند.

*استیلر قاضی میدان

توبیاس استیلر داور دیدار فردا خواهد بود.قاضی اهل هامبورگ برای دومین بار در این فصل قضاوت مونیخی ها را عهده دار است که در بار نخست وولفسبورگ 5_1 برابر بایرن به زانو درامد.مونیخی ها در 9 دیداری ک استیلر قاضی بوده است همواره پیروز بوده اند.رافائل فولتین و مارتین تامپسن کمک های او خواهند بود.توربن سیور هم داور چهارم می باشد.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد