وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

2021، سال جادویى بایرن مونیخ!

توماس مولر و ژروم بوآتینگ قراردادهاى خود را با دستمزدهایى بالاتر با بایرن مونیخ پیش از موعد تمدید خواهند نمود، تصمیمى که سران مونیخى به خاطر نگرانى از دست دادن آنها به تیم هاى متمول انگلیسى اتخاذ نموده اند. 

 

ژوزه مورینیو سرمربى تیم چلسى در تابستان گذشته و در اوج دوران نقل و انتقالات در یک کنفرانس خبرى چنین پرسشى را مطرح نموده بود:"آیا در انگلیس تیمى خواهان جذب توماس مولر نیست؟ بى تردید. اما ما تیم هاى انگلیسى مى توانیم وى را از بایرن مونیخ جدا کنیم؟ من که باور نمى کنم." در حقیقت نمى توان به طور واضحى منظور آقاى خاص را از بیان چنین جملاتى تفسیر نمود، اما به نظر مى رسد که سران بایرن مونیخ صحبت هاى ژوزه مورینیو را به بهترین شکل ممکن درک کرده اند و در حال حاضر با تمام قدرت در تلاش براى تایید آن هستند.

در تابستان بایرن مونیخ توانست به خوبى در مقابل پیشنهاد وسوسه کننده یکصد میلیون یورویى منچستریونایتد براى جذب توماس مولر مقاومت نماید و اینکه این مهاجم فاتح جام جهانى با حضور در جمع مونیخى ها دلیلى براى فکر کردن به پیشنهاد شیاطین سرخ نداشته، از نظر کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه موفقیتى بزرگ محسوب مى گردد و او مى خواهد چنین تصمیماتى را به سایر ستارگان مونیخى نیز تعمیم دهد و به همین دلیل سران باشگاه به فکر تمدید قرارداد با توماس مولر و سایر ستارگان خود با پیشنهادات مالى بهترى افتاده اند.

براى نمونه ژروم بوآتینگ تا سال 2018 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و سران باشگاه مى خواهند با پیشنهادى جذاب قرارداد مدافع ملى پوش خود را حداقل تا سال 2021 تمدید نمایند. بر اساس ادعاى روزنامه آلمانى Bild دستمزد این مدافع برجسته در پیشنهاد جدید تا سقف دوازده میلیون یورو افزایش پیدا خواهد نمود و به سطح دستمزد بازیکنانى نظیر فرانک ریبرى و ماریو گوتسه در بایرن مونیخ خواهد رسید. چنین تصمیمى را از طرفى از لحاظ ورزشى مى توان بسیار مهم ارزیابى نمود و از سویى دیگر مونیخى ها با تمدید قرارداد بازیکنان مهم و تاثیرگذار خود آنها را از دسترس رقباى انگلیسى خود که از سال آینده میلادى با توجه به قراردادهاى بالاى تلویزیونى درآمدهاى سرشارى تصیبشان خواهد شد، خارج خواهند نمود.

باشگاه بایرن مونیخ در زمینه توماس مولر نیز سیاستى مشابه را دنبال خواهند نمود و بر طبق اخبار منتشر شده مذاکرات بر سر تمدید قرارداد وى تا سال 2021 با دستمزد سالانه پانزده میلیون یورویى به زودى آغاز خواهد شد. توماس مولر از جایگاه محبوبى در جمع هواداران مونیخى برخوردار است و سران باشگاه نیز مى خواهند با چنین پیشنهادى جایگاه توماس مولر به عنوان باستین جانشین شواین اشتایگر در آلیانس آره نا را تضمین و مستحکم تر نمایند.

مونیخى ها در این زمینه سال 2021 را هدف اصلى خود قرار داده اند و مى خواهند برنامه خود را بیشتر بر روى نسل جوانى که به نوعى هویت باشگاه نیز محسوب مى شوند، متمرکز سازند. به همین منظور علاوه بر توماس مولر و ژروم بوآتینگ، تمدید همکارى با داوید آلابا و مانوئل نویر که به ترتیب تا سال 2018 و 2019 با بایرن مونیخ قرارداد دارند نیز در الویت هاى کارى سران باشگاه قرار گرفته است.

در پایان این برنامه شش ساله توماس مولر 31 ساله، ژروم بوآتینگ 32 ساله، مانوئل نویر 35 ساله و داوید آلابا 29 ساله خواهند بود و به این ترتیب این بازیکنان سال هاى خوب فوتبالى خود را به طور مشترک در بایرن مونیخ سپرى خواهند نمود. اجرایى شدن چنین سناریویى از شانس بالایى برخوردار است و باشگاه بایرن مونیخ در سطح قابل قبولى از لحاظ ورزشى و مالى براى جلب رضایت این مربع تاثیرگذار جهت تمدید همکارى خود با آنها  قرار گرفته است و این مسئله شاید چندان به آینده پپ گواردیولا سرمربى تیم که مورد توجه شدید برخى از باشگاه هاى انگلیسى قرار گرفته، ربطى پیدا ننماید.

به قلم Martin Hoffmann از وب سایت آلمانى Sport1

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد