وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: هیچ نگرانی از پول باشگاههای انگلستان ندارم؛ بوندسلیگا مزیتهای بسیار دیگری دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان بایرن مونیخ با وجود قدرت مالی زیاد باشگاه های انگلیسی نسبت به بوندس لیگا، نگران وضعیت باشگاه های آلمانی و جذب شدن ستاره ها به جزیره نیست. 

 

به نقل از Sport1، فیلیپ لام از اینکه لیگ جزیره از قدرت مالی بسیار بیشتری نسبت به بوندس لیگا برخوردار است نگران نیست، و معتقد است که باشگاه های انگلستان با پول نمی توانند از بوندس لیگا پیشی بگیرند. کاپیتان بایرن مونیخ در این خصوص به Münchner Merkur گفت :

“بدون شک این موضوع اهمیت بسیاری دارد، چرا که در فوتبال پول نیز مهم است. غیر قابل باور و عجیب است، وقتی می بینید که تیم های متوسط جزیره از بایرن مونیخ درآمد بیشتری دارند. با این وجود ما در بوندس لیگا از مزیت های بسیار دیگری برخوردار هستیم. استادیوم های مدرن، زیر ساخت قوی، هواداران فوق العاده و استادیوم هایی که همیشه پر هستند. اینها ویژگی هایی از بوندس لیگاست که لیگ های دیگر می توانند از آنها الگو برداری کنند. علاوه بر آنها، در اینجا دستمزدها به صورت دقیق و به موقع پرداخت می شوند. همه چیز آنطور که باید و طبق برنامه در بوندس لیگا اتفاق می افتاد.
 

کاپیتان 32 ساله بایرن مونیخ همچنین در مورد جذب بازیکنان توسط تیم های انگلستان گفت:

“بر عکس عده ای دیگر، من از جذب شدن بازیکنان به لیگ جزیره، و تمایل آنها به بازی در این لیگ و دستمزد بیشتر ترسی ندارم. ما مزیت های دیگری داریم که بازیکنان همواره به آنها اشاره می کنند. بازیکنان خارجی اینجا را فوق العاده توصیف می کنند. آنها همچنین می توانند دستمزد خیلی خوبی داشته باشند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
b یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 23:09

آخه این لیگ جزیره م یه نکبت دونی بود کلینزی که اومد تاتنهام رنگ و رو گرفت....دیگه ما که مدیونیم کجا چه خبره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد