وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری دوباره مصدوم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری ستاره بایرن مونیخ در تمرین روز پنجشنبه این تیم بار دیگر دچار مصدومیت شد.  
به گزارش پایگاه اینترنتی گل ، این هافبک 32 ساله از ماه مارس گذشته که در بازی مقابل شاختار دونتسک دچار آسیب دیدگی مچ پا شد از میادین دور بود.
ریبری قصد داشت بار دیگر به شرایط خوب گذشته خود برگردد اما تنها با گذشت 17 دقیقه از تمرین روز پنجشنبه بایرن مونیخ ، بار دیگر در پای مصدوم خود احساس درد کرد.
ماه گذشته کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ از ریبری حمایت کرده بود تا بتواند پیش از پایان سال میلادی به میدان بازگردد.
وی در این باره خاطر نشان کرد : «موضوعی که اهمیت دارد تشخیص صحیح و درمان است.من زیاد بدبین نیستم و فکر می کنم در آینده ای نه چندان دور ریبری به میدان بر خواهد گشت».
رومنیگه اظهار داشت : «البته منظور من این نیست که ریبری این هفته یا هفته آینده به میدان بر خواهد گشت.با این حال او باز خواهد گشت.من کاملا به این موضوع اطمینان دارم و این مسئله مهمی است».
پس از مصدومیت ریبری بایرن مونیخ اقدام به خرید داگلاس کاستا ملی پوش برزیلی تیم شاختار دونتسک کرد تا بتواند خلاء ایجاد شده از غیبت هافبک فرانسوی خود را پر کند.

منبع

نظرات 21 + ارسال نظر
عاشق بایرن مونیخ پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 18:01

ای بابا بد شانسی دست از سر بایرن بر نمیداره

b پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 18:21

فرانک یه بازیکن تموم شده ست.بهتره با احترامی که در خور و لایقش باشه خداحافظی کنه.هیچ کس دیگه ای غیر از بایرن هم اگه بود اینهمه تحملش نمیکرد.

علی پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 19:47

سلام.
چه ربطی داره تموم شده ، دوره فنخال و هانکس 5 سال بدون مصدومیت بیشتر 6 ماه عالی کار کرد اما بعد از پپ پشت سر هم مصدوم شده ، و خیلی های دیگر هم زیاد مصدوم میشن .
چرا؟
پپ توی خیلی از بازی ها ترکیب های متفاوت میزاره بعد 3 سال چرا اینقدر مصدوم؟
اما تو 5 سال و بیشتر از 10 فینال مسابقات و لیگ داخلی این طور مصدوم نداشتیم و ترکیب و بازیکن های ذخیره ، تعویض ثابت بودن، مصدوم کمتر داشتیم،


# شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرن مونیخه#

googooli پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 19:55

حیف. ریبری دیگه به اوج بر نمیگرده. فقط امیدوارم این مصدومیت دست از سرش برداره چون اگه هر بازی 20 ماین هم بازی کنه تاثیر خودشو میذاره

bavarianism پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 20:08

من نمیفهمم چرا بغضیا دلشون میخواد که فرانک خداحفی کنه :|

شاید از اون دسته از فن های دوساله بایرنن :)))) بایرنی های اصیل میدونن منظورم چیه :)))

چون به شخصه به عنوانه یه فنه متعصب میدونم که فرانک یه اروپای دیگه با بایرن میبره

هیچ طرفداره واقعی بایرن دلش نمیخواد که فرانک اینجوری خداحافظی کنه مگه این که اون طرفدار خاطره خوبی ازش نداشته باشه :))))

فرانک بر میگرده...

Shayan sv پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 20:53

به نظر من من بایرن حتماً به جز کاستا گزینه های دیگه ای هم بیاره چون ریبری هم خوب بشه نباید تو همه بازی ها فیکس باشه بیشتر بازی های حساس از روبن و ریبری استفاده کنن چون احتمال مصدومیت بازیکنای تکنیکی زیاده اگه به اندازه کافی استراحت داشته باشن مصدوم نمیشن ولی ما این چند سال همش به ریبرو امید داشتیم و محور بازی بایرن بود و بهشون فشار زیادی میومد

ارتش سرخ پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 22:00

ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کاستا مصدوم نشه واویلاااااااا ااااا
وگرنه کیو داشته باشیم هاااااااااااااا؟
شعر خوبی بود ؟

حسین پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 22:38

من به نظرم بایرن باید زودتر ادین هازارد رو بخره.فقط اون میتونه جای ریبری بگیره.

ارتش سرخ پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:05 http://http:/

علیرضا گفتم خبر خوب بدم حالمو خراب کردی
روبن برای شنبه حاضره مقابل کلن کرشهوف هم همینطور

Aylar پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:16

الان از کیکر خوندم که علت ترک تمرینات خستگی بوده و ریبری احساس کوفتگی در ماهیچه های ران میکرده .
نگران نباشین مشکلش جدی نیستش .
Mia San Mia

amirgermany پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:18

من اگه جای مدیران بایرن بودم یه خداحافظی باشکوه براش می گرفتم بعدمی گفتم بروبه سلامت فقط یه باراضافه اس روی دوش تیم سرنوشتش مثل دایسلرهس

علیرضا پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:27

امیر ژرمنی چرا انقدر کم تحملی داداش؟؟؟؟ اگر دوباره خوب شد و برگشت به تیم چی؟؟ درسته کمی زمان میبره ولی باید قبول کرد که بازگشت ریبری به تیم روحیه میده و تازه ترکیب تیم رو قدرتمند تر هم میکنه

علیرضا پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:28

من مطمئنم که میتونه دوباره به اوج برگرده

b پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:59

دوستانی که میگند اونا که طرفدار خدافظی فرانک هستند طرفدار دوساله ند!من نزدیک بیست ساله طرفدار بایرنم.همه بازیکنانش خاصه کسی مثل فرانک رو هم که از جون ودل برای ما مایه گذاشته هم دوست دارم.ولی این واقعیت این ماجرا ست.دیر یا زود فرانسوی دوست داشتنیمون همین اتفاق رو تجربه میکنه.و این اصلا باعث خوشحالی ما بایرنیها نیست.

من فقط بایرنیم جمعه 1 آبان 1394 ساعت 00:47

کسیکه اسمتا گذاشتی روبن وdfbخفه شین دیگه شما دوتا از ز ن م کمترین من ی روز نبودم هر گو هی خوردین پشت من مدیرا این اشغالا را بندازین از سایت بیرون یروز ما نبودیم مدیرا از تعداد دیسلایکایی که خوردن بفهمین کسی از این اشغالا خوشش نمیاد.ممنونم ازت اقای به اسم bو اقای nariman.در مورد ریبری باید بگم تو ی نشریه نوشته بودارزانتینیه رو ضرب در 100 کنی میشه ریبری اونوقت که رو اوج بود پس الانم بالاتره از همه بازیکنا تو پست خودش شوما مثل اسپانییاها نباشین که بازیکنشون وقتی کار نداد بندازنش دور شما ایکه از تعصب حرف میزنی اینا میدونی که ی کسایی مثل من با عشق ریبری و برگشتش شبا روز میکنن.هیچکس نمیتونه برا ریبری وقت تعیین کنه اگه به خودش بود تا الان خدا حافظی کرده بود ولی مدیرا بازیکنا هیچکس نمیخاد.یاد اونوقتی بیفتین که رقال هفسلون التماسش میکردن ولی نرفت که اگه رفته بود شاید چندتا توپ طلا داشت با توجه به فیفا اسپانیایی.امروزا به عشق فرانک میگیم mia san mia

ارتش سرخ جمعه 1 آبان 1394 ساعت 10:18 http://http:/

ریبری دوباره میان مطمئنم

من فقط بایرنیم جمعه 1 آبان 1394 ساعت 11:10

این یکی از بهترین خبرا زندگیم بود البته به شرط صحت.منجی بایرن بزرگمرد داره میاد پس باید اماده یک جنگ تمام عیار که به نابودی دشمنا بایرن می انجامد باشیم

سلطان بایرن جمعه 1 آبان 1394 ساعت 11:24

بچه ها ما باید وحدت داشته باشیم بایرن هم به وقتش میبره نمی شه همش یه تیم ببره:'(:'(:'(:'(:-(:-(:-(:-(

نویر جمعه 1 آبان 1394 ساعت 15:41

اگه این دوتا ( روبن و ریبری ) آدم شدن همش مصدومن

محمد جواد ریبری جمعه 1 آبان 1394 ساعت 16:04

سلام داداشای گلم.سلام به عشق هر چی بایرن و بایرنی.ریبری .این مرد باتعصب.این وینگر تکرار نشدنی.این اسطوره بی بدیل که زیزو لقب جواهر فرانسوی بایرنو بهش داد .اون کسی که هیچ وقت اون حرکت دوست داشتنیش ک لباسشو به یکی از هواداراش داد.اونی ک به عشق بایرن تو 30سالگی تلاش میکنه برگرده و مسی و رونالدو بدون تعصب میگم خاک پاشم نیستن.
یا دوستان بایرنی نیستن یا از صورت زخمی خوششون نمیاد وگرنه اصلا امکان نداره کسی دوست نداشته باشه یه بار دیگه بازی بتمن بایرنو ببینه.به احترام حاج بلال کلامو از سرم بر میداریم و میگیم
Mia san mia /mia van mia
#mia san king fr7

فقط بایرن شنبه 2 آبان 1394 ساعت 01:33

مصدوم نشده بابا.
اصن قرار نبوده کار با توپ کنه،برا همین با کفش راحتی میاد و 17دقیقه تمرین میکنخ و زودی میره.
برا همین همه حا زدن ک مصدوم شده.خبر کاملتر
Fcbavaria.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد