وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: آنچلوتی به درد بایرن می‌خورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق بایرن که در حال حاضر پیراهن رئال را بر تن می‌کند از ایده جایگزینی آنچلوتی با گواردیولا حمایت کرد.    
در پی امتناع پپ گواردیولا از تمدید قراردادش با بایرن که سال 2016 به پایان می‌رسد و به تعویق انداختن مکرر تصمیم‌گیری در اینباره، شایعاتی مبنی بر تکاپوی باواریایی‌ها برای تهیه لیستی از گزینه‌های مناسب جایگزینی این مربی اسپانیایی بر سر زبان‌ها افتاده و در این بحث‌، کارلو آنچلوتی نامی است که زیاد شنیده می‌شود.
امروز تونی کروس ،ملی‌پوش آلمانی که این فرصت را داشت فصل قبل در مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی کار کند، به "بیلد اشپورت" گفت:" کارلتو یک مربی کاملا بین‌المللی است که به زبان انگلیسی هم تسلط دارد. او حتما گزینه جالبی برای بوندسلیگا خواهد بود."
گفتنی است این مربی ایتالیایی که در ماه مه سال جاری از کادر فنی رئال کنار گذاشته شد، در چند ماه گذشته به استراحت می‌پرداخته است، همانکاری که گواردیولا قبل از پیوستن به بایرن کرد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق المان پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 19:22

هرکی میخواد بیاد اصلا قلعه نویی بیاد فقط کچل از بایرن بره دیگه حتی نمیخوام اسمشو بشنوم از سالی که اومد بایرن بدشانسی پشت بدشانسی هرفصل دست کم 4تا مصدوم از ترکیب اصلی .رفتن بازیکنای اسطوره و ستاره ...واقعا دیگه نمیدونم چی بگم .

جلال(نءو نازی) پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 21:47

کروس ،لطفا خفه شو و در مورد تیم خودت که گفته بودی یک قدم از بایرن جلوتره صحبت کن...هر چند بهترین هافبک دنیایی...

من فقط بایرنیم جمعه 1 آبان 1394 ساعت 00:53

جلال میخاسم همین وبگم کروسی تو جایگاهی نیسی از تیم ما حرف بزنی پس سکوت میفهمی که.انجلوتی بازیکن ساز نیست تیم مام رده سنیش داره میره بالا کسی که میاد باید در ضمن نتیجه گیری بازیکنم رو کنه البته جوون.بهترین گزینه هکینگ دفه صدم. ارزون جدی با انگیزه کار بلد بازیکنسازmia san mia.اقای اسم روبن وdfb گو ه نخورین خفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد