وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: انتقام شکست را از آرسنال می گیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر به هواداران بایرن وعده داد که در بازی برگشت، شکست 2-0 شب گذشته مقابل آرسنال را جبران خواهند کرد.    
بایرن شب گذشته در ورزشگاه امیریتس، با دو گل بازی را به میزبانش آرسنال واگذار کرد؛ در حالیکه کنترل بخش اعظمی از مسابقه را در اختیار داشت.با این حال صدرنشین گروه باقی ماند. دو هفته دیگر بازی برگشت دو تیم در آلیانس آره نا برگزار خواهد شد.

توماس مولر، مهاجم بایرن که در دو مصاف قبلی برابر آرسنال در امیریتس گلزنی کرده بود اما شب گذشته در این امر ناکام ماند، در مورد بازی به خبرنگاران گفت:" ما همچنان در صدر گروه قرار داریم و بازی برگشتمان با آرسنال نیز در خانه خواهد بود. البته می دانیم که کار آسانی در پیش نداریم. آرسنال همان تیم قدرتمند است و تنها محل بازی عوض خواهد شد.

خوشبینم که به کمک هوادارانمان، بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کرده و انتقام این شکست را بگیریم. امشب ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم بخصوص در مقطعی که آنها به گل رسیدند.در 30 دقیقه نیمه اول شانس های گلزنی خوبی داشتیم و در نیمه دوم حتی موقعیت های ما بهتر نیز بود ولی آرسنال بخصوص در ضد حملات بسیار خطرناک بود و بازیکنان این تیم به همین شکل به ما ضربه زدند."

مولر با رد مقصر بودن مانوئل نویر در شکست بایرن گفت:" مانوئل اعتماد به نفس بالایی دارد و من او را سرزنش نمی کنم. او با دو سه مهار خوب، ما را در بازی نگاه داشته بود. باید توجه داشت که بازی در چنین سطحی هرگز آسان نیست. فوتبال بخصوص در سطح لیگ قهرمانان در لحظه تغییر می کند و تیم ها به یکدیگر نزدیک هستند."
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 10:22

اقایون کسی فک نکنم تو گرفتن انتقام سخت و وحشتناک و وحشیانه تو اخر دنیا یعنی جهنم الیانس شک داشته باشه وقتی مولر اینو میگه یعنی پشتش گرمه به بازیکنا به طرفدارا من خودم رو چار پنجتا حساب کردم شوما رو نمیدونم رفت هم میتونست همین باشه که متاسفانه لوا بد جاهایی نمیزنه که این برا تیم بده ایشالا روبنچی خودم هم میاد و دو سه تا خون میریزه.از دست ندین برگشت و سرود mia san miaرو بعد بازی میخایم بخونیم .بچه ها من به خاطر اسیب دیدگی مینیسک شاید چندروز نتونم بتون سر بزنم ولی به یادم باشید با اینکه خیلی از نظرات جنجالی و طولانیم اذیت شدین .التماس دعاmia san miaیاعلی

Issa پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 13:36

با این سبک بازی بایرن به هیچ جا نمیرسه

پارسا مونیخ پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 14:09

میدونم انتقام میگیرید ایول
Mia San mia

muller پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 15:36

بازی رفت آرسنال با برنامه و دقیق عمل کرد.ونگر هم گفته بود که با برنامه میان تو زمین ولی ما بی برنامه بازی کردیم و بی هدف ولی بازی برگشت این ما هستیم که با برنامه میایم تو زمین و با هدف بازی میکنیم.مطمئن باشید حداقل 3 یا 4 تا میزنیم اونم بدون گل خورده.حالا ببینید حداقل 3 یا 4 تا میزنیم چون تیمای آلمانی وقتی با برنامه بازی کنن پر گل میبرن. تو جهنم آلیانز به ارسنال حداقل 4 تا میزنیم.

روبن جمعه 1 آبان 1394 ساعت 00:04

DFB برادر منم همینا میگم اخه اینجا باید از بایرن صحبت بشه و نقد بشه نه مشگلات شخصی بعد جالبه گفتم اقای این حرفاتا اینجا نزن چند کلمه حرف بزن که همه یاد بگیرن یه چیزی چند نفر عین خودش دیس لاک میزنن انقد حالیشونه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد