وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومینیگه: شکست بایرن مقابل آرسنال شرم آورنبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن معتقد است نباید بابت شکست مقابل آرسنال چندان افسوس خورد.    
شب گذشته بایرن مونیخ در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا میهمان آرسنال بود که در پایان با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد. کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، با تمجید از عملکرد تیمش تاکید کرد این شکست جای حسرت و افسوس ندارد. وی گفت:

شکست را بعد از مدت‌ها تجربه کردن:
-شکست هرگز خوشایند نیست، با این وجود معتقدم در این مسابقه یک بازی خیلی خوب در سطح بسیار بالا به نمایش گذاشته شد که در پایان آن تیمی که خوش‌شانس‌تر بود سه امتیاز را از آن خود کرد. من آدمی نیستم که شکست را توجیه کنم یا حتی زیبا جلوه بدهم اما فکر می‌کنم این شکست طوری بود که بعد از آن می‌توانستی سرت را بالا بگیری و از زمین بیرون بروی. در واقع در لندن اتفاق دراماتیکی نیفتاد.

شرایط در گروه چمپیونزلیگ:
-ما کماکان صدرنشین هستیم؛ البته حالا باید در بازی برگشت مقابل آرسنال جبران کنیم و تردیدی در این زمینه وجود ندارد. ما باید این نتیجه را از ذهن هوادارانمان پاک کنیم و به نفع خود رقم بزنیم. آنگاه گام بلندی به سوی جایگاه اولی گروه برداشته‌ایم که امیدواریم تا لحظه آخر در اختیار خودمان باشد.

اشتباه نویر در دریافت گل اول:
-اصلا و ابدا عیبی ندارد. بالاخره دروازه‌بان‌ها هم یک روزی اشتباه می‌کنند. قبل از این گل او بود که ما را در بازی نگه داشته بود و در نیمه اول دو – سه واکنش بی‌نظیر سطح بالا از خود نشان داد. ما از اینکه مانوئل نویر را در دروازه تیممان داریم بی‌نهایت خوشحالیم.

عملکرد تیم به طور کلی:
-ما مثل همیشه ظاهر شدیم، فقط از فرصت‌های مسلمی که به دست می‌آوردیم حاصلی نیندوختیم و به همین دلیل هم شکست خوردیم.

بازی بعدی بوندسلیگا برابر کلن:
-به نظر من بعد از هر شکست مهم‌ترین کار این است که واکنشی برای جبران مافات نشان دهی. تیم ما در نه بازی پی در پی برنده شده بود که این بیلان را بهترین تیم‌های تاریخ بایرن هم به جا نگذاشته‌اند، حتی زمان بکن‌بائر، گرد مولر یا سپ مایر. به این دستاورد باید افتخار کرد. به تیم توصیه می‌کنم با همین فرمان ادامه دهند.

احتمال پیروزی دهم در لیگ و تداوم این سریال:
-این روند می‌تواند یک رکورد برای ابد به نام بایرن ثبت کند. در ضمن آمار نشان می‌دهد مجموع تعداد بردهای بایرن در بوندسلیگا 999 تاست که این رقم شنبه می‌تواند به 1000 برسد. همین هم خودش یک رکورد است که تا کنون هیچ تیمی نه در بوندسلیگا و نه کلا در فوتبال آلمان به آن دست نیافته است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 04:36

خیلی جالبه. اگه یه مهاجم ده تا تک به تک خراب کنه ولی یه گل بزنه هیچکس نمیگه ده تا گل خراب کرد همه میگن عجب گلی زد ولی دروازبانای بیچاره ده تا توپو از تو گل درارن بازم همه فقط یه اشتباهشونو میبینن

seedosi جمعه 1 آبان 1394 ساعت 01:05

نخاله های بایرن اول برنات بعد الونسو بعدشم تیگو افتضاح افتضاح بازی کردن تیاگو بعد مصدومیت خوب بود ولی جدیدا خیلی بد داره بازی میکنه فقط انفرادی شده بازی تیمی یادش رفته از طرفی روده داره بی انصافی میشه روده عالیه حتی کیمیچ با این که جوونه از الونسو خیلی بهتره حیف حیف نیمه دوم جلو ارسنال میانگین قدی بازیکنا رفت تو زیر زمین من نمفهمم چرا انقدر پپ عشق بازیکنای کوتلرو داره مونگوله گند زده به بایرن کی بره یه نفس راحت بکشیم این رومنیگه هم که هی توجیه میکنه نمیخاد قبول کنه اشتباهاتشو تو دو نیمه فقط رفتیم جلو پشت دفاع ارسنال گیر کردیم فقط ضد حمله خوردیم دقیقا همین مشکل با بارسا و ریال داشتیم بعد دو سال هنوز اشتباهات فصل پیش داره تکرار میشه این مربی نیست حیف گاو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد