وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لنو: حضور در فرانسه رویایی است؛ نویر بهترین دروازه‌بان جهان است

لنو: حضور در فرانسه رویایی است؛ نویر بهترین دروازه‌بان جهان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از ساعتی دیگر تیم آلمان در آخرین بازی دور گروهی یورو 2016 میزبان گرجستان خواهد بود. آن ها با یک پیروزی به عنوان تیم نخست راهی یورو 2016 خواهند شد.  

برند لنو دروازه‌بان 23 ساله باشگاه بایر لورکوزن که سابقه 28 بازی برای تیم های پایه آلمان را دارد، اخیرا از سوی یواخیم لو به تیم اصلی آلمان دعوت شده است. او که هنوز نخستین بازی ملی خود را انجام نداده امیدوار است در تمرینات بتواند نظر لو را جلب کند تا عضوی از تیم آلمان در یورو باشد.

به گزارش FourFourTwo، لنو در خصوص وضعیت خودش و تیم آلمان در بازی امشب گفت:

“منتظر می مانیم و خواهیم دید. وظیفه من این است که بیشترین تلاش را انجام دهم تا نظر کادر فنی را جلب کنم و در تمرینات راضی کننده باشم. باید در باشگاهم ثبات داشته باشم. من رویای حضور در فرانسه را دارم و برای رسیدن به آن هر کاری انجام می دهم. از نظر ورزشی و شخصی این که با دو دروازه بان بزرگ مانند نویر و تر اشتگن تمرین می کنم، عالی است. تمرین با مانو و مارک همیشه سرگرم کننده است و رابطه خوبی با هم داریم.  باید بگویم مسئله درگیری من و تر اشتگن صحت ندارد و فکر می کنم آندره کوپکه (مربی دروازه بان ها) هم می داند که مشکلی بین من و مارک وجود ندارد.  مانو فرد خوش برخورد و آرامی است اما به طور همزمان کاملا روی تمرینات متمرکز است. او بهترین دروازه بان جهان است و سعی دارم از او چیزهایی یاد بگیرم. او شایسته جایگاهش است. رقابت وجود دارد اما باید بپذیریم که جایگاه مانو دست نیافتنی است. او هرگز در کار با توپ شتاب زده عمل نمی کند و آرامشی بی نظیر دارد.
 

“انتظار ندارم که دیدار آسانی مقابل گرجستان داشته باشیم. آن ها دفاعی بازی می کنند و فضا ها را می بندند. اما ما کیفیت بیشتری داریم و اگر بازی خودمان را ارائه دهیم، به مشکل بر نخواهیم خورد. به طور حتم به یورو خواهیم رسید.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:53

خداکنه بتونه از نویر چندتا چیز یادبگیره که بتونه جاشو تقریبا پر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد