وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لمن: لواندوفسکی ستاره در کلاسیکر خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لمن که سابقه قهرمانی در بوندس لیگا با زنبورها را دارد، پیش از دیدار تیم سابقش مقابل بایرن مونیخ در مورد این دیدار سرنوشت ساز صحبت کرد.  

به گزارش وبسایت رسمی بوندسلیگا، لمن گفت:

“بازیکنان همه چیز را در مورد این بازی می خوانند، اما نمی گذارند حواسشان پرت شود. اما حقیقت این است که پوشش این بازی تشدید شده و این باعث می شود چنین بازی های بزرگی خاص باشند. جو استادیوم در چنین مسابقاتی تفاوت دارد و این روی بازیکنان می تواند -و باید- تاثیرگذار باشد. هر دو تیم شرایط را می شناسند. بایرن می خواهد با کسب پیروزی در این دیدار فاصله خود را افزایش دهد و دورتموند می داند که در صورت موفقیت به جدال برای قهرمانی باز خواهد گشت. پس تنش در این بازی زیاد است و باید بگویم دِر کللسیکر همیشه به همین شکل بوده است. هر دو تیم بازیکنان فوق العاده ای دارند اما حتی در این سطح هم بازیکنان بسیار ویژه می توانند تفاوت به وجود بیاورند. در بازی هایی نظیر این بازیکنان می توانند به بازیکنانی در سطح بین المللی تبدیل شوند. به خصوص برای بازیکنان جوان، این بازی می تواند نشان دهنده توان آن ها برای رقابت در سطحی بالا باشد. اما بهترین بازیکنان آن هایی هستند که در زیر بیشترین فشار، بهترین عملکرد را نشان می دهند. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و نفرات زیادی از آن ها در جام جهانی کنار یکدیگر بازی کرده اند. پس جای کمی برای شگفت زده شدن (از عملکرد یکدیگر در زمین) وجود دارد. (اما) توماس توخل و پپ گواردیولا حقه هایی برای رو کردن در این بازی خواهند داشت.
 

“لواندوفسکی و اوبامیانگ در بهترین شرایط به سر می برند. لواندوفسکی خوب گل می زند و خوب برای خود ایجاد موقعیت می کند. اما اوبامیانگ بیشتر به بازیکنان همدسته وابسته است. بایرن مونیخ در خانه بازی می کند و فکر می کنم لواندوفسکی بتواند ستاره این دیدار باشد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سوپر نویر شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:58

پنه په

بهنام شنبه 11 مهر 1394 ساعت 23:30 http://footballsat.blogsky.com

فوتبالهای زوز دنیا وکانالهای رایگان دراین وبلاگ .اینکخ چه فوتبالی ازچه شبکه ای پخش میشه
http://footballsat.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد