وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: دیدار با دورتموند یک دیدار ویژه است؛ تنها یک بار با توخل ملاقات داشته ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حساس ترین بازی هفته هشتم بوندسلیگا بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف هم خواهند رفت.   

دورتموند که بازی های ابتدایی فصل را با برد پشت سر گذاشت در هفته های اخیر دو بار متوقف شد و اکنون فاصله ای 4 امتیازی با بایرن مونیخ در صدر جدول دارد. حساس ترین بازی فوتبال آلمان روز یکشنبه در آلیانز آرنا برگزار خواهد شد. پپ گواردیولا عصر جمعه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد.

پیش بینی بازی: "همه مردم می خواهند این بازی را ببینند. رویارویی بایرن مونیخ و دورتموند یک دیدار ویژه است. دورتموند یک تیم سطح بالاست که بازیکنان برجسته ای در خط هافبک دارد."

وضعیت مصدوم ها: "روبن با تیم تمرین نکرده است. او اکنون در آخرین مرحله آماده سازی قرار دارد. هنوز مطمئن نشده ایم که او بازی خواهد کرد یا نه. سباستیان روده هم شانس کمی برای بازی دارد و فکر نکنم آماده حضور در این بازی شود. ویدال و برنات دوباره آماده بازی شده اند."

لواندوفسکی: "او اعتماد بنفس بالایی دارد. از گلزنی های او خوشحالم اما او به تنهایی قادر به زدن این همه گل نیست و به هم تیمی هایش نیاز دارد."

اوبامیانگ: "اوبامیانگ در این فصل به مهاجم مرکزی منتقل شده است. سرعت او برای ما مدافعین ما می تواند دردسر ساز باشد."

مقایسه توخل با گواردیولا: "من یک بار توخل را ملاقات کرده ام. عصر زیبایی بود. تمام داستان این است."

کیمیش و وایگل: "یاشوا کیمیش و یولیان وایگل آینده فوتبال آلمان در خط هافبک خواهند بود. آن ها به زودی تبدیل به بازیکنانی بین المللی خواهند شد."

خط هجومی تیم: "ما نباید فراموش کنیم که کومان تنها 19 سال دارد. با وجود گوتسه، کوستا و کومان ما در فاز حمله منعطف تر شده ایم. کومان در مصاف های تک به تک عالی کار می کند و تاکنون از عملکرد او رضایت دارم."

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
بهنام جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:30 http://google.com

سلام دوستای عزیز و هوادارای آلمانی یه درخواستی ازتون داشتم کاری که با یسری از بچه ها شروع کردیم این هفته که داره میاد بازی مهم بایرن دورتموند که در کمال ناباواری شبکه سه این بازی مهمو پخش نمیکنه فقط بحث این بازی نیست کلا در حق هوادارای آلمان داره ظلم میشه خواهشا برین اینستا شبکه سه و خیلی محترمانه درخواست خودتونو بگین خیلی محترمانه من و یکسری از دوستان اونجا کامنت گذاشتیم شما هم ما رو تنها نذارین ممنون
اینستا شبکه سه: tv3.ir

اولیور جمعه 10 مهر 1394 ساعت 22:14

سلام توی ماهواره چه کانالهایی رایگان نشون میده هرجهتی باشه اشکال نداره

amirgermany جمعه 10 مهر 1394 ساعت 22:22

شماره پیامک روابط عمومی سیما؛30000162 و30000 شبکه3؛پیامک 300003 تلفن 22040092 شماره پیامک شبکه ورزش؛ 30000925و3000091

بهنام جمعه 10 مهر 1394 ساعت 23:35 http://footballsat.blogsky.com

فوتبالهای زوز دنیا وکانالهای رایگان دراین وبلاگ http://footballsat.blogsky.com

محمدرضا از 96عاشق المان شنبه 11 مهر 1394 ساعت 01:01

خواهشا برین سایت ورزش 3و روابط عمومی شبکه 3و شبکه ورزش بگین من حتی تو تک تک ویدئو های شبکه ورزش گفتم حتی تو قسمت عکسهایی که مربوط ب بایرن بود البته اگه نظراتم را ثبت بکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد