وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: دلم برای شواین‌اشتایگر تنگ می‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگرچه بایرن از نظر فنی توانسته جای خالی باستین شواین اشتایگر را پر کند، اما بازیکنان این تیم دلتنگ شخصیت او هستند.    
کاپیتان فیلیپ لام در مصاحبه با کانال "اشپورت وان" گفت:" امسال که جشن اکتبر را در مونیخ برپا کنیم، آشکارا نبود باستین را حس خواهیم کرد. او همیشه خوش‌پوش‌ترین بایرنی این جشن بود. دلم برایش تنگ می‌شود."
باستین شواین‌اشتایگر در نقل و انتقالات تابستان جاری از بایرن جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. لام درمورد حریف بعدی بایرن در بوندسلیگا یعنی بروسیا دورتموند نیز اظهار داشت:" آنها امسال در مقایسه با سال گذشته وضعیت بسیار بهتری پیدا کرده‌اند.
فصل قبل مشکلات بسیاری داشتند و از همان ابتدای کار دچار بحران شدند. البته الان اگرچه شرایطشان بهتر شده اما باید صبر کرد و دید چه مدت می‌توانند حافظ این موقعیت باشند، بضاعتش را که دارند. به نظر من آمدن توماس توخل در رأس کادر فنی دورتموند یک برد برای این تیم بود. الان همه بازیکنان باانگیزه‌تر شده‌اند. دورتموندی که من می‌شناختم با آن گذشته پر افتخار، الان یکبار دیگر صاحب یک مربی خوب و موفق شده که نوید روزهای خوبی را در این تیم می‌دهد." 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
25 پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 08:07

ما هم دلمون براش تنگ شده!

b پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 08:41

وا....منکه دلم اب شده براش....ای جانم.....نفرت انگیزه که بازیهای منچستر رو ببینیم.اما به خاطر شوینی هم که شده خوب چاره ای نیست.!!!!

فرانک پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 08:55

فیلیپ حستو درک میکنم

سه گانه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:38

شواینی؟
اون دیگه کیه؟؟؟؟
من تو این دو روزه که ویدال کبیر مصدومه دلم واسش بدجور تنگ شده...

Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 11:10

اگه لام دلش تنگ شده دل من داره میسوزه از دوریش,شواینی رهبر تیم ملی الان تواین لحظه هرجا هستی شاد و موفق باشی

فقط بایرن پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:34

بابت زحماتش ممنونیم،ولی الانه فقط و فقط ویدال و امادکیش برام مهمه.
زنده باد ویدال و هرکی که داره به بابرن خدمت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد