وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی وسریعترین 5گله تاریخ‌فوتبال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ موفق شد سریع ترین 5 گله تاریخ لقب بگیرد.   

 
لواندوفسکی که در بین دو نیمه به میدان آمده بود، در حالی که تیمش 1-0 از ولفسبورگ عقب بود، موفق شد 5 گل برای بایرن به ثمر برساند و حریف را یک تنه در هم بکوبد. او در عرض 9 دقیقه موفق به ثبت چنین رکورد بی نظیری شد و نام خود را در کتاب گینس به ثبت خواهد رساند.

منبع

نظرات 32 + ارسال نظر
بهرام چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:51

دورتموند بیا جلو که منتظرتیم

هایزنبرگ چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:53

به کارای این بشر دیگه عادت داریم بعد چهارتایی کردن رئال حالا هم وولفسبورگ

muller چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:53

دورتموندو نابود میکنیم فقط روبن هم باید برسه با داگلاس و مولر و لوا عسل های زنبورو کامل ازش میگیریم دیگه عسلی واسش نمونه

افن برگ چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:01

مبارکت باشه ثبت در کتاب گینس...لوا برای همیشه در تاریخ خواهد ماند

muller چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:10

با درخشش مولر و داگلاس و....لواندوفسکی سه گانه واسه ماس و رئالیها و بارساییها دست خالی به خونشون میرن.

جلال(نءو نازی) چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:16

دورتموند که از خودمونه ،ببریم یا ببازیم زیاد مهم نیست .من فقط نگران چمپیونز لیگ هستم ...اونجا فرصت جبران این اشتباهات نیست...
قبل گل اول هم،یه موقعیت جلوی دروازه نویر زدن اوت...یه خروج وحشتناک و دروازه خالی نویر...خدایا در بازیهای بزرگ چه باید کرد؟؟؟

slim چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:21

بی انصافیه که از بازی بسیار عالی گوتسه بگذریم ..!!!! میشه گفت به روزای اوج برگشته

رضا گرجی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:22

واقعا متاسفم واسه یه عده که فقط بلدن حرف مفت بزنن،تیم ببازه پپ مقصره،تیم ببره،بازیکنا شاهکار بودن و پپ بی تاثیر،شما اگه آلمانی بودید نیمه اول نظر منفی نمیدادید،آلمان یعنی جنگجویی،همه اسطوره های باشگاه میگن ما بهترین تیم دنیاییم،اسطوره باشگاه میگه امیدوارم پپ بمونه،بعضیا فقط حرف مفت میزنن،فیلیپ لام میگه پپ خودشو وقف باشگاه کرده،باز بعضیا حرف الکی میزنن،بایرن‌کاستا را خرید همین آقایون گفتن الکیه حالا شده شاهزاده ی آقایون،شما بالا برید پایین بیاید پپ مربی بزرگیه و بایرن بهترین تیم دنیاست،زنده باد بایرن

muller چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:27

اگه منظورت منم من از اول با خرید کاستا موافق بودم الانم خیلی دوسش دارم که قشنگ رو بازیش زوم کردم و همش چشمم به اونه اگرم فکر میکنی که اینطوری نیس پس برو یه بار بازیو ببین داگلاس روی گل چهارم خیلی موثر بود که یک بازیکن رو دریبل کرد اونم چه قشنگ بعد پاس کات بک داد به لوا اونم گل کرد حالا عمرا اگه تو اینایی که میگم رو یادت باشه پس نگو که با خرید کاستا مخالف بودی یه چیزیو بگو که واقعا گفتم نه چرت و پرت.

bavarianism چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:31

آقای جلال آقا جان من یا از این وبلاگ برو پیش تیم خودت یا واسه ما نگران نباش جون هرکی دوس داری واسه ما ابراز نگرانی نکن

Navid Bayern Lover چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:32

میگم این آقا مزدک که از طرفداران 2آتیشه ایتالیا و بانوی پیرش هست واز انتی ژرمن های درجه یکه صداوسیمای ایرانه عجب نابغه ایه به کیمیچ میگه آمریکایی و اینکه قبلا تو هامبورگ بازی میکردتازه در دقایقی از بازی اسم این استعداد تازمون روهم گرین ذکرمیکرد من در عجبم از کارهای این صداوسیمای ایران یعنی واقعا جای جناب خان خالیه

muller چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:36

جلال جان تو هم همش حرفای منفی میزنی. جون خودت شده یه بار یه چیزی بگی که روحیه بخش باشه ؟حالا از پپ بدت میاد باشه ولی به خاطر تیمت که تازه خوب هم داره کار میکنه خوشحال باش رئال هم هیچی نیس بارسا هم هیچی نیس ما امسال سه گانه رو میگیریم خیالتم راحت. همین رئال هفته پیش شانس آورد که گل سالم گرانادا رو آفساید اعلام کردن و گرنه بازیش با گرانادا متوجهی گرانادا اونم تو برنابئو مساوی بود بعد نگو که از رئال میبازیم خیلی هم قوی هستیم وسه گانه رو میگیریم بهترین دروازه بان جهان هم داریم دیگه تو چمپیونز لیگ خیلی کم گل میخوریم.

muller چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:47

آقا درسته نویر یه خروج از دروازه اشتباه داشت ولی 10 برابر اون خروج هاش درسته و موفقیت آمیز. بعضی وقتا اینجوری میشه دیگه.بهترین دروازه بان جهان نویره با اختلاف.

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 04:02

دوستان عزیز بایرنی اول تبریک میگم و امیدوارم تا اخر فصل هم تو بوندس و هم لیگ قهرمانان با همین منوال پیش بریم و دومین 3 گانه را بدست بیاریم اما بدون غرض ورزی به 2 نکته اشاره کنم اول اینکه اخرای سال باز افت نکنیم و با قدرت فصل رو تموم کنیم و دوم اینکه اقای پپ دوباره تیم رو 3 دفاعه نچینه و بهش ثابت بشه که گوتزه باید فیکس بازی کنه و تیاگو فیکس نباشه هم اینکه تو بازیهای حساس برنات و رافینیا رو به هیچ وجه بازی نده ، امشب همه فهمیدن که ترکیب و چیدمان نیمه دوم بهترین و ایده ال ترین چیدمان بور و 100 البته روبری اماده بشن تیم به طرز عجیببی قوی تر و ترسناک تر میشه....البته این نظر شخصی من هست.به امیو فتح 3 گانه....مدیر محترم سایت این کد امنیتی رو یه جوری درستش کن یا اصلا برش دار ..ممنون از زحماتتون.

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 04:16

حال مردونه ببینید چند روز دیگه هست که تیمای ( ا ح م ق ) انگلیسی مثل سیتی یا یونایتد با ارقام نجومی گیر میدن به لواندوفسکی و 2 باره مدتها اعصاب همه رو بهم میریزن و خجالت هم نمیکشن از اینهمه دلقک بازی...

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 04:29

دوستان لطف کنید علیه هم جبهه نگیرید و دو باره بحث مربی و بتزیکن رو وسط نکشید ولی این حق رو هم باید بدید که زمانی که پپ برنات رو بازی میده یا تیاگو رو جایه گوتزه بازی میده یا رافینیا رو مرتب بازی میده و نتایج منفی هم میگیره باید انتقاد کرد وگرنه هیچ کس دشمنی خاصی با پپ یا بازیکن اسپانیش نداره و از رو دلسوزی انتقاد میشه ..کما اینکه خاویر مارتینز هم اسپانیایی هس و همه مون اکثرا دوسش داریم و ازش حمایت میکنیم ادم که نمیتونه چشمشو رو واقعیت ببنده؟!!!خدا وکیلی رافینیا و برنات و تیاگو در حد تیم بایرن به هیچ وجه نیستن البته تیاگو اماده باشه میتونه یه ذخیره نسبتا خوب باشه..

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 04:39

عاشقتم طرفداری که این موقع تقریبا 5 صبح تو سایت بایرنی ...دمت گرم

muller چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 04:41

ما هستیم دیگه خوابمون نمیاد.

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 04:59

ن یه مثال هست که میگه مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید میترسه در 2 ساله گذشته هم بایرن از این بردها اوایل فصل میاورد جلو رم ،پورتو،سیتیو ...اما در نهایت جلو بارسا یا رعال یا دورتموند 10 نفره تحقیر شدیم حالا هم این کتاب رو تا اخزین صفحه اش باید خوند و بعد در مورد پپ و یمش نظر داد!!!

ریبرو چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 11:47

خفه شو bavaria
تو به جای اینکه از تیمت که این همه تلاش کرده و بازیو اینجوری برده حمایت کنی داری حرف ریال و بارسا رو میزنی
برات متاسفم
هر چند نصف شماها وقتی بایرن یک هیچ عقب بود داشتید بد و بیرا میگفتید اما تا وقتی پنج تا زدیم
اسماتونو عوض کردید و قربون صدقه پپ رفتید
یک طرفدار واقعی همیشه پشت تیمشه
نه این که رو در روی تیمش

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:17

خودت خفه شو عوضی نکبت معلومه چه غلطی داری میکنی؟؟خیلی انگار بهت بر خورده ت خمی

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:19

من عمرا قربون صدقه پپ میرم!!!امسال هم تیمو تحقیر میکنه این گو باز

bavaria چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:24

مردک کچل 2 ساله با تاکتیک و چیدمان اشتباهش تیمو نابود کرده با لجبازی و ندانم کاری ..حالا با یه برد قربون صدقش میریم؟؟!! بعدشم حتما از تو میترسیم ریبرو که اسم عوض کنیم!! جوجه رو اخر پاییز میشمارن...

نه رئال، نه بارسا، فقط بایرن چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 14:53

دوستان لطفا احساساتی نشید و منطقی حمایت و انتقاد کنید و تفرقه ایجاد نکنید تا دشمن شادکن بشه. هیچکی در اینجا بارسایی و رئالی نیست. فقط دیدگاه ها متفاوته که اینم چیز طبیعبه هستش.
انصافا تیم در نیمه دوم تا حدی به سبک گذشته و قبلی خودش در سالهای پیش برگشت و تلفیقی از فوتبال مالکانه گوآردیولا و بازی سریع و مستقیم گذشته بایرن رو شاهد بودیم و پاسکاریهای زیاد وکند در تیم کمتر شد. حضور مارتینز در دفاع سطح خط دفاعی رو تا مقدار زیادی بالا برد و نوید اینو میده اگه دفاعهای مصدوم بایرن مانند باد اشتوبر و بن عطیه و مارتینز آماده باشند میشه امیدوار بود که مانند این دو سال گذشته دفاع آسیب پذیر نخواهد بود و در مقابل تیمهای بزرگ به راحتی ضد حمله نخواهد خورد و اتوبان نخواهد بود. برنارت و رافینیا در حد فیکس بودن در ترکیب بایرن نیستند و در سطح نیمکت بایرن هستند و تنها باید بعنوان جانشین از اونها استفاده کرد. ولی این هم باید گفت تنها به خاطر مصدومیت بازیکنهای اصلی در سال گذشته در تیم فیکس شده بودند و از این نظر نمیشه مربی رو چندان سرزنش کرد. با بیرون رفتن برنارت، آلابا در سمت چپ آزادتر بازی کرد و به همراه کاستا عالی کار کردند. تیاگو روز خوبش نبود و خیلی کند بود و با تعویضش تیم سرعتی تر شد. ولی همچنین بازیکن مهمی برای بایرن میتونه باشه. از بازی خوب آلونسو هم نباید گذشت و با توجه به سنش تعویضش در اوسط نیمه دوم خوب بود و نیروی جوان و آماده به تیم تزریق شد. گوتزه هم کم کم داره راه میفته. لواندوفسکی هم که جای هیچ حرفی رو باقی نذاشت. تعویضهای گوآردیولا و بازسازی تیم در بین دو نیمه هم عالی بود. در کل باید بگم تیم با سرعت دادن به بازی و پاسکاری عالی کار میکنه و یکی از مشکلات بایرن در این دو سال پاسکاری و گردش توپ کند بوده. این بازی این نکته رو نشون داد که بودن بازیکنهای اصلی چه تفاوتی در سطح بازی تیم ایجاد میکنه و سال گذشته هم با یک روبن و ریبری و آلابای آماده میتونستیم بارسا رو هم حذف کنیم. به امید اینکه در ادامه و بخصوص در اواخر فصل این روند ادامه پیدا کنه و سطح بازی تیم به اوج خودش برسه.
در آخر هم امیدوارم وولفسبورگ تا بازی با منچستر خودش رو بازسازی کنه و منچسترو تو اولدترافورد ببره.

مسعود چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 15:15 http://al-ghalebon13.blog.ir/

واقعا فوق العاده بود خیلی حال کردم خخخخخ


بچه ها به سایت من سر بزنید


http://al-ghalebon13.blog.ir/

بهرام همیشه المانی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 15:57

دم همه بچههای تیم گرم

حمید چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 19:24

فقط لواندوسکی

محمد چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 23:28

انصافا امسال کلا هم رو نیمکت و هم تو زمین کلی بازیکن داریم ببینیم امسال دو چی می کنه

مهدی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:11

هرکی باینری اصله لایک بزنه

مهدی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:12

هرکی بایرنی اصله یعنی بایرنو دوست داره لایک بزنه

آرمان مونیخی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:18

بچه ها من بازیه دورتموند رو دیدم. یک-یک با هافن هایم مساوی کرد. الان ما با اقتدار اول هستیم.بازیهای بایرن و بوندسلیگا رو می تونید از سایت www.varzeshitv.irببینید.

بهرام پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 01:09

سلام بچه ها ، دو تا خبر خوش1-مساوی کردن دورتموند2-باخت بارسلونا به سلتاویگو ، اونم چهارتا گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد