وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: برای پر کردن جای رویس مشکلی نداریم؛ لهستان دفاعی بازی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان فردا در دیدار دور انتخابی یورو 2016 به مصاف لهستان خواهد رفت.   

تیم ملی آلمان فردا در حالی به مصاف لهستان خواهد رفت که در بازی رفت در ورشو مغلوب این تیم شد و برای بهبود خود در جایگاه جدول به برد در این بازی نیاز مبرم دارد. لوو عصر پنج شنبه در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران جواب داد.

وضعیت ماریو گوسته:

“"ماریو برای ما بازیکن بسیار ارزشمندی است. من از کیفیت و کارایی او مطلعم، خصوصا در فضاهای کوچک. او مقابل لهستان در ترکیب اصلی خواهد بود چون او توانایی های خود را قبلا به ما نشان داده است. ماریو یک بازیکن بزرگ است.
 

درباره مصدومیت مارکو رویس :

“مصدومیت او برای ما و خود مارکو یک بدشانسی بود. او روز یکشنبه در بازی مقابل هرتابرلین ضربه خورد و در تمرینات روز چهارشنبه آسیب انگشت او جدی تر شد. ما بازیکن جدیدی به جای او به اردو فرا نمی خوانیم چون جایگزین های مناسبی برای او داریم. ما بازیکنان متعددی داریم که می توانند در پست رویس بازی کنند، گوتسه، شورله و پودولسکی این توانایی را دارند. تاکتیک ما برای این بازی بدون رویس تغییر نخواهد کرد و کسی که جای رویس بازی خواهد کرد وظایف او را انجام می دهد. یکی از مزیت ها و نقاط قوت تیم ما چند پسته بودن بازیکنان ماست. ما قابلیت تغییر پذیریی بالایی داریم و مصدومیت ها نمی تواند روی ما اثر گذار باشد.
 

بازی مقابل لهستان:

“تیم هایی نظیر ما که به فکر بازی زیبا و هجومی هستند در کارهای دفاعی کمی به مشکل می خورند. تیم لهستان یک روش بازی مشخص و روشن دارد، آن ها می خواهند در دفاع منسجم و متراکم حضور داشته باشند، به حریف موقعیت خاصی ندهند و در ضد حملات به دنبال گل زنی باشند. بجز بازی مقابل جبل الطارق آن ها در همه بازی ها مالکیت کمتری نسبت به حریفان داشته اند. زمانی که توپ را از دست می دهید آن ها تیم خطرناکی هستند. بنابراین ما باید به دنبال راهی برای ضربه زدن به آن ها و جلوگیری از ضد حملات آن ها باشیم. آن ها اکنون صدر نشین گروه هستند و اعتماد بنفس بالایی دارند. ما می دانیم که مقابل تیمی سرسخت به میدان خواهیم رفت و این بازی قطعا شبیه قدم زدن در پارک نخواهد بود.
 

امره جان:

“او قطعا می تواند گزینه خوبی برای دفاع کناری باشد، چیزی که ما در تمرینات هم روی آن کار کردیم. او بازیکن منعطفی است. امره درک خوبی از بازی دارد همچنین قدرت پاسوری او نیز بالاست و به خوبی با تیم هماهنگ می شود. در بازی فردا نفوذ بازیکنان کناری ما مهم خواهد بود و ما برای پست مدافع کناری باید بازیکنان هجومی در ترکیب داشته باشیم. از بین جان و سباستیان رودی فردا یکی بازی خواهد کرد.
 

مسوت اوزیل:

“مسوت چهارشنبه تمرین نرمالی را پشت سر گذاشت. او هم می تواند فردا بازی کند و مشکل زانو او به حدی نیست که مانع از بازی کردن او شود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتریوزف منگله جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 01:53

مهندس پیش به سوی یه برد شیرین و عالی و کسب صدر جدولی.

Navid Bayern Lover جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 02:03

عاشقشم از یه چیزش خیلی خوشم میاد به تخمشم نیس حریفش کیه و چجوری بازی میکنه فقط کار خودشو میکنه

بهرام همیشه المانی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 19:07

بهترین مربی که میتونه ما رو به قهرمانی دوباره برسونه همین مرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد