وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش کاستا به انتقادات روبن: اگر دوباره فرصت شود، حرکات نمایشی را تکرار خواهم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کوستا تأکید کرد که علیرغم جر و بحث با آرین روبن، اگر فرصتی پیش آید، حرکات نمایشی خود را تکرار خواهد کرد.  

این بازیکن برزیلی که در تابستان امسال از شاختار به بایرن پیوست، در دقایق پایانی پیروزی 3-0 مقابل لورکوزن رو به حرکات نمایشی آورد و متعاقباً با انتقادات تند هم تیمی هلندی خود مواجه شد.

به گزارش Goal، کاستا در مصاحبه خود به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت:

“صحبت های زیادی در مورد بحث من با روبن به وجود آمده است. بعد از بازی او به من گفت که از کیفیت بازیکنان برزیلی آگاه است، اما این را هم گفت که در فوتبال آلمان مراقب چنین ترفند های نمایشی باشم، چون تماشاگران و بازیکنان حریف این را دوست ندارند. من از او تشکر کردم و گفتم که اگر زمانی فرصت انجام چنین کاری پیش آید، دوباره آن را تکرار خواهم کرد. فکر می کنم این بخشی از بازی و فوتبال برزیلی است.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
hamed جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 01:18

حرکات نمایشی هم جزئی از فوتبال.چه بسا منجر به ایجاد موقعیت گل هم بشه.بزن داش بزن

germany جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 01:46

اقای کاستا د خوب وقتی یه بزرگتر نصیحتت میکنه گوش بده...البته اینو بگم اینجور حرکت ها تو ذات برزیلی هاست...

عشقم پپ پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 18:23

قربون پپ برم که از بین اون همه برزیلی خوبشو انتخاب کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد