وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: همه در بایرن می خواهند گواردیولا با تیم بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی پوش آلمانی بایرن معتقد است هم تیمی هایش تمایل شدیدی برای باقی ماندن گواردیولا دارند.  

سرمربی سابق بارسلونا از زمان آمدنش به بایرن، 2 عنوان بوندسلیگا، یک دی اف بی پوکاف، یک سوپر کاپ و یک جام باشگاه های جهان را برای بایرن به ارمغان آورده است. قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد و شایعاتی پیرامون پیوستن او به منچستر سیتی وجود داشته است.

به نقل از وبسایت Goal، بواتنگ تاکید دارد که هم تیمی هایش علاقه مند به ماندن گواردیولا در آلیانس آرنا دارند:

“گفتن این سخت است. حس من می گوید او همه چیز خود را برای باشگاه می گذارد. ما این را در تمرینات می بینیم. او می خواهد همه را بهتر کند و ما را تیم بهتری کند. این هدف فعلی او است. او، خانواده اش و مسئولان بایرن باید تصمیم بگیرند که چه اتفاقی در آینده رخ دهد. اما ما همه می خواهیم او بماند. او جاه طلب است و برای فوتبال زندگی می کند. بقیه حرف ها درست نیستند. چیزهای زیادی از بیرون باشگاه شنیده می شود که برای ما مهم نیست. اما به نظرم واکنش های او طبیعی هستند زیرا که مردم نمی بینند او چقدر سخت کار می کند. آن ها در بحث های ما نیستند و نمی دانند ما چگونه می خواهیم بازی کنیم. من فکر می کنم بعضی از آن ها باید از این کار خود، کمی خودداری کنند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سرباز بایرنی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 17:42

بوآتنگ تولدت مبارک

دکتریوزف منگله پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 18:01

فوری: مصدومیت دوباره رویس و از دست دادن دیدار های آینده تیم ملی آلمان. بعد مولر عاشق رویسم اما حیف که همیشه مصدوم یکی از بهترین بازیکنای جهان.امیدوارم این دو بازی رو با اقتدار ببریم.

poldi پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 20:13

دیدین بواتنگ چی گفت؟ متاسفم واسه کسایی ک از پپ بد میگن..یعنی بعضی ها از بازیکنای بایرن هم ب تیم نزدیکترن ک نظرای فیلسوفانه میدن؟

farid 10 پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:12

منم امیدوارم پپ بمونه چون لحظه به لحظه رشد تیمو میبینم.

سجاد پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:24

با سلام.ضمن معذرت از دوستان.واقا امار جالب هست.بیشترین گل زده در لیگ های معتبر اروپا.1.ایتالیا با 1024 گل.2.اسپانیا با 1009 گل.3.انگلیس با 975 گل.4.فرانسه با 947 گل.5.المان با 843 گل.با تشکر.

سجاد جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 03:41

البته لیگ المان نسبت به 4 لیگ دیگه 74 بازی کمتر انجام میشه.که اگه متوسط 2 گل در هر بازی زده بشه امار گل بوندس لیگا به 991 گل میرسه که از انگلیس و فرانسه بیشتر میشه ولی با توجه به این تعداد بازی کمتر بنظر همیشه امار گل المان کمتر از 4 لیگ دیگه باشه.با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد