وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: وولفسبورگ می خواهد بایرن را به دردسر بیندازد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق بایرن که چند روز پیش به وولفسبورگ پیوسته است بر این باور است که تیمش، در رقابت های این فصل بوندسلیگا رقیب سختی برای بایرن خواهد بود.  

به نقل از گل، مدافع 31 ساله برزیلی  جدید تیم وولفسبورگ، که به تازگی از بایرن به این تیم پیوسته است. دانته در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرد که  گرگ ها در تلاش برای ادامه مسیر پیشرفت خود هستند. وی همچنین افزود :

“ما می دانیم که رقابت با بایرن کار بسیار سختی است،  اما باور دارم که می توانم تمام تلاشمان را انجام دهیم. من سال های خوبی رو در بایرن سپری کردم، من 3 سال در آنجا بودم و عناوین زیادی  را فتح کردم ولی اکنون همه چیز تمام شده است. به آینده فکر خواهم کرد و در حال حاضر فقط می خواهم به وولفسبورگ کمک کنم.
 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
پپ مربی نیست پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 04:02

اگر دی بروین بود شاید ولی حالا دیگه عمرا بتونید برای بایرن مشکل ساز بشید

germany پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 04:08

با تو حتما دردسر ساز میشن..به خصوص که الان دی بروین رو ندارید....میگما دانته تا یه تیم پیدا کرد فوری ریششو تراشید..فکر کنم تو بایرن عزادار بوده....

farid 10 پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 09:06

بخاطر 3 سال زحمتی که کشیدی ازت ممنونیم.
امسال اگه بازم دی بروین رو هم داشتین بازم نمیتونستین کاری کنین.رقیب های اصلی ما دورتمند و لورکوزن و شالکه هستن

سرباز بایرنی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 10:37

این انگار بایرنو تو دردسر ببینه حال میکنه...چه تو بایرن باشه چه نباشه
وای تو بازی با پورتو یا هانوفر و... چقدر من حرص خوردم از دست این.
خدا کنه تو وولسبورگ مثل بازی با پورتو بازی کنه بعد وولسبورگو باید از کف بوندسلیگا با خاک انداز کند

Navid Bayern Lover پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 11:49

میبینم اون زمونو که داگلاس یه استارت انفجاری میزنه و تو هنوز در وسط زمین با دهانی باز مسیر گل شدن توپ رو نگاه میکنی ولی بهرحال بابت 3سال بودنت ممنون

شهروز پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 12:24

مطمئنا یکی از بدترین خریدهای تاریخ بایرن و یکی از بدترین دفاعهای تاریخ بایرن و یکی از بهترین فروشهای تاریخ بیارن بود...

اولیچ رفت و برگشت پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 14:56

سلام
چرا برخی از دوستان انقدر نمک نشناس هستن؟
هیچ میدونین این همه بلاهایی که سر ما ایرانی ها میاد واسه چیه؟ واسه اینه که حافظه تاریخی بسیار ضعیفی داریم.حالا شد بدترین دفاع تاریخ بایرن؟ همین سه سال پیش بود که سه گانه رو با دفاع بی نقض دانته گرفتیم. حالا اگه باز دوستان نگن جلوی دانته مارتینز بازی میکرده. اخه یکی نیست به اینها بگه دفاع هر تیم مهمترین رکن اون تیمه. چطور پارسال که بایرن حذف شد تقصیر اون بود ولی سه گانه رو گرفتیم اون هیچ نقشی نداشت؟ مگه میشه مگه داریم..... انصاف خیلی خوب چیزیه. من که 25 ساله طرفدار آلمان و بایرن هستم برای دانته و تیم ولفسبورگ(البته تو باشگاههای اروپا)آرزوی موفقیت میکنم

ریبرو پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 14:58

شماهایی که میگید دانته یکی از بد ترین خرید های بایرن بوده
بازی این ستاره رو زمان هاینکس ندیدید
اون با سیستم پپ سازگار نبود
هیچ وقت گلشو که با سر به بارسلونا زد یادم نمیره
یادش بخیر عجب زوجی بودن
دانته و بواتنگ
پپ داره همه رو نابود میکنه

شهروز پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 17:39

آقایون ستایشگر و حافظه دار ! شما مثه اینکه قبل گواردیولا بازیهای بایرن رو دنبال نمیکردین و سوتی ها ی وحشتناک این بازیکن رو ندید..
همین سه گانه که میگی دقیقا فینال همون چمپیونزلیگ و بازی با دورتموند همین استاد دانته بود که با لگد وسط محوطه جریمه کوبید تو دنده های مارکو رویس و یه پنالتی خوشگل تقدیم دورتموند کرد .. اون حرکت مستحق اخراج هم بود ولی داور بهش کارت زرد داد !
میخواین سوتی های وحشتناک این آقا رو لیست کنم ببینیم چقد گند زده به بازی تیم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد