وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوفنهایم - بایرن مونیخ؛ اولین دیدار خارج از خانه باواریاییها در فصل جدید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب هفته دوم رقابتهای بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ در راین نکار اشتادیون میهمان هوفنهایم خواهد بود. 

 

دیدار بایرن مونیخ و هوفنهایم بدون شک یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوم رقابتها خواهد بود که برای هردو تیم اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

بایرن مونیخ در شرایطی گام به این مسابقه می گذارد که پس از پیروزی پرگل در هفته نخست و قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی رقابتهای بوندسلیگا قصد دارد به صدر نشینی خد تداوم دهد و به رسم سه فصل اخیر این رقابتها از همان ابتدای کار فاصله امتیازات خود را با حریفان افرایش دهد، بایرن قصد دارد پیش از شروع فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان و فشرده شدن رقاباتها اندوخته های خود را در بازیهای داخلی ارتقا دهد.

در سوی دیگر هوفنهایم که در هفته نخست در خانه لورکوزن تن به شکست داده است به هیچ عنوان نمیخواهد دومین شکست متوالی را تجربه کرده و از همین ابتدای فصل به چشم یکی از کاندیداهای جدی سقوط به آنها نگاه شود، هوفنهایم که هرگز در تاریخ این باشگاه موفق به شکست دادن بایرن مونیخ نشده است قصد دارد به این طلسم هم خاتمه دهد.

بایرنی ها در این مسابقه نمی توانند از ریبری، باداشتوبر و مارتینز به علت مصدومیت استفاده کنند.

هوفنهایم ؛ بایرن مونیخ

زمان: شنبه 31 مرداد ساعت 18 به وقت تهران
مکان: استادیون راین نکار
داور: استیلر

منبع

نظرات 24 + ارسال نظر
اولیچ رفت و برگشت جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:48

به امید پیروزی
این مارتینز قصد خوب شدن نداره؟ دلم واسه بازیاش تنگ شده. یادش بخیر تو فتح سه گانه عجب درخششی داشت.................

مولر شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 00:43

بچه های گل وبلاگ که اینستاگرام دارن برن و اینستاگرام مولر رو که تازه باز کرده رو فالو کنید تا تعداد فالورزای اینستاگرام های فیک بیشتر از پیج اصلی نباشه

مولر شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 00:47

راستی برای اینکه اینستاگرام اصلی رو فالو کنید مطمئن شید که تیک آبی رنگ کنار اسم پیج هست ، چون خود من تا همین الان هزار تا پیج تقلبی رو فالو کردم ، میتونید اسم توماس مولر رو تو گوگل سر کنید و توی قسمت پروفایل ها ، روی اینستاگرام کلیک کنید و بعد فالو کنید

ارتش سرخ باواریایی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:01

راستی چراتوسایت طرف نمیتونیم فالو کنیم یا لایک کنیم یا ی کامنتی بزاریم یا فقط ماله من اینجوری شده اگ کسی میدونه چجوردرس میشه لطفا ب من اطلاع بده ممنون میشم

ارتش سرخ باواریایی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:06

ایشالا مث همیشه مامیبیرم بایرن جووووونم عاشقشم دیگ

جواد شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:43

برا فالو کردنشونم میتونید به تعدادی که توماس مولرو فالو کردن نگاه کنید اگر ملیونی بود که یقینا خودشه ولی اگه صدتایی دورقمی باشه پیج اصلیش نیست
من از همین طریق رفتمو کل بازیکنا بارنم فالو کردم مخصوصا گوتزه و نویر و.....

میثم شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 02:32

احتمال پیوستن مهاجم چلسی به بایرن

رسانه‌های انگلیس از تمایل چلسی برای فروش مهاجم برزیلی‌اش به بایرن یا پی اس جی خبر دادند.
به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از به خدمت گرفتن پدرو از بارسلونا که سی میلیون یورو خرج روی دست این تیم لندنی گذاشت، دیگر جایی برای ویلیان بورخس ندارد. برخی از سایت‌های انگلیسی نوشتند این مهاجم برزیلی بعد از آمدن پدرو دیگر کاربردی در برنامه‌های مورینیو برای فصل جاری ندارد. بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن دو تیمی هستند که چلسی مایل است ویلیان را به آنها ترانسفر کند.
گفتنی است این بازیکن 27 ساله که تا سال 2018 با چلسی قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل و انتقالات سی میلیون یورو برآورد می‌شود، سه سال در شاختار دونتسک کنار داگلاس کاستا که به تازگی به بایرن پیوسته، بازی کرده بود.

Bavaria شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 03:07

داشتم دق میکردم
خدا هرچی قطریه از رو زمین بر داره
تورو خدا یه راهیی پیش پامون بزارید بتونیم بازی های بایرنو ببینیم
Varzesh3 هم دیگه پخش زنده نداره
صدا و سیمام که فقط بارسا رئالو همیشه نشون میده
راهنمایی کنید بازیای بعدو چه کنیم

مولر شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 10:07

مولر تازه پیج اینستا شو باز کرده ، هنوز میلیون نیست ، شما به تیک آبی اینستاگرام نگاه کنید

germany شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 11:19

باواریا جان شبکه ورزش بازی بایرنو نشون میده...مثل اینکه مسئولین صداوسیما سر عقل اومدن ومیخوان همش بازی های بایرنو پخش کنن ولی خداکنه همینطوری باشه....دوستان یه سوال دارم کسایی که تو طرفداری عضون با جیمیل ثبت نام کردن یا یاهو..اخه اون قسمتی که باید پست الکترونیکی رو وارد کنی گفته بدون www من جیمیلمو بدون همین وارد کردم ولی هیچ نامه ای از طرف طرفداری واسم نیومده لطفا یکی راهنمایی کنه..

سعید شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 13:12

نه جیمیل نمیخواد باید ایمیل بدی بهشون جرمنی جان

حمید رضا بیرجندی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 13:32

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت، خواهشمندم شرایطی را اتخاذ فرمایید تا بتوانیم بازی های بایرن رو ببینیم.

امیرباینی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 13:33

طرفداری تیتر زده روده رو وولفسبورگ میخواد بگیره

germany شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:19

اره امیر باینی راست میگه...در صورت جدایی دی بروین از ووفسبورگ بازیکن بایرن مونیخ روده جایگزین وی خواهد شد...

germany شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:33

دوستان تو سایت طرفداری لیست تیم های مورد علاقه رو چطور انتخاب میکنن

سامی؟ شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:34

جرمنی عضو شدی؟

سامی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:38

جرمنی کافیه بری توی لیست تیمها و روی تیم مورد علاقت کلیک کنی راحت میتونی تیمتو انتخاب کنی ،دستم رفته روی علامت سوال جلوی اسمم علامت سوال اومدده خخخخخخخ

سامی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:42

حالا بگو ببینم عضو شدی یا نه؟ اون مراحلی که گفتم رو انجام دادی؟ بعدش عضویتت کامل شد؟

germany شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 16:09

اره عضو شدم...فقط مشکلم انتخاب تیم و انتخاب عکس پروفایله....عکس پروفایلو که انتخاب میکنم میزنه حافظه کافی نیست...لیست تیم هارم که میارم میزنم روی بایرن مونیخ فقط لیست کسایی میاد که طرفدار بایرن و المانن..به لیست تیم مورد علاقم اضافه نمیشه بیشتر راهنمایی کن داداشدر ضمن من فقط 15 سالمه اونایی که تو طرفداری عضون بهم گیر ندن به خاطر سن و سالم خوبه خخخخ

سامی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:02

سلام جرمنی، والا من خودم تا همین چند روز پیش بودم ولی چون مسدود شدم دیگه نیومدم تو طرفداری الان نمیدونم قانون جدیدش برا انتخاب تیم چیه ، باید اینارو از بچه های اونجا بپرسی ، راجع به عکس پروفایلتم از بچه های تو طرفداری بخواه که بهت عکس پروفایل بدن که اندازش باشه، برای سن و یالم نترس اونا همشون 13،14، ساله و 14، 15ساله ان یا خیلی باشن نهایتش 18سالشونه.موفق باشی

سامی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:07

ببخشید بعضی از نوشته هام غلط غولوط شده به خاطر اینه که با موبایلم و تند تند تایپ میکنم وگرنه با کامپیوتر بدون غلط تایپ میکنم گوشی اندروید ایطوریه لامصب نشد یه بار سریع تایپ کنم و اشتباه تایپی نداشته باشم

سامی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:19

راستی تا چند ماه پیش عضو بودم نه چند روز پیش ،اشتباه نوشته بودم

germany شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:25

باشه ممنون...

Ariya1900 شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 18:22

امیدوارم که با اختلاف زیاد بازی رو ببریم.. و خط نشون بکشیم دوباره واسه تیم های اروپایی..

ژرمنی جان هم عضو کوچولو و شیرین زبون سایت طرفداری هستش.. آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد