وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: میخواهم با بایرن فاتح سه گانه شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، در حالیکه همتایش در هوفنهایم پیش از دیدار فردای دو تیم برای او رجزخوانی کرده است، وارد کنفرانس خبری شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.    
فردا در هفته دوم فصل جدید بوندسلیگا از ساعت 18 بایرن مونیخ میهمان هوفنهایم است. گواردیولا امروز با شرکت در سالن کنفرانس خبری در محل تمرین بایرن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حریف فردا:
-آنها اصلا و ابدا خودشان را دست کم نمی‌گیرند و در لاک دفاعی فرو نمی‌روند. هوفنهایمی‌ها بازی رو به جلویی را ارائه می‌کنند و حریف خود را دائما زیر فشار می‌گذارند. این را دو بار در آلیاسن آرنا نشانمان داده‌اند.

استفاده از کورت، گرین و گائودینو:
-بازیکنان جوان باید بازی کنند؛ خوب نیست که در همه تمرینات حاضر باشند، اما آخر هفته‌ها اسمشان در لیست نباشد. آنها نیاز دارند تجربه کسب کنند. من دوست ندارم به عنوان مربی بازیکنان جوانم را در تمرینات بخواهم، اما موقع بازی حسابشان نکنم. البته در تیم دوم بایرن می‌توانند بیشتر فرصت بازی داشته باشند.

احتمال انتقال قرضی این سه نفر:
-این را باید با باشگاه صحبت کنید. می‌دانیم فصل قبل چه اتفاقی افتاد. این سه نفر در نیوکمپ بودند، اما در سفر به چین ما را همراهی کردند. به نظر من اینها همینجا در مونیخ جایشان خوب است. اگر تلاش کنند و خودشان را در تیم دو بایرن به اثبات برسانند، راهشان برای حضور در تیم یک هم هموارتر می‌شود.

رقابت فشرده بین بازیکنان:
-گاهی تصمیم‌گیری برایم واقعا سخت می‌شود؛ اما باید این کار را بکنم و چاره‌ای نیست. البته هنوز برای ترکیب فردا تصمیمی نگرفته‌ام.

احتمال جدایی روده:
-من کسی نیستم که در مورد این موضوع صحبت کنم. من از سباستین روده خیلی راضی‌ام و صد درصد طرفدارش هستم.. او در هر پستی بازی کند، تمام توانش را برای تیم به کار می‌بندد. اما این را هم می‌دانم که او و باشگاه در چه شرایطی قرار دارند.

نارضایتی دانته:
-بعضی از بازیکنان می‌خواهند بازی کنند، اما من گاهی باید اینطور تصمیم‌گیری کنم که در بازی نباشند. این مشکل خودم است.

آخرین وضعیت تیاگو:
خبر خوب من برای شما این است که تیاگو از شنبه دوباره می‌تواند بازی کند.

داگلاس کاستا:
-فعلا کار ما با هم تازه شروع شده است، اما تا این لحظه از عملکردش راضی‌ام. فراموش نکنیم که او را برای یک هفته به خدمت نگرفته‌ایم بلکه چهارسال باید اینجا کار کند و خودش را به اثبات برساند.

حفظ روحیه آلمانی در تیم:
-من هم آمده‌ام اینجا تا روحیه آلمانی را یاد بگیرم. من آلمانی نیستم بلکه از کاتالونیا آمده‌ام. این موضوعی که این روزها در مورد خارجی شدن بایرن مونیخ سر زبان‌هاست، مربوط به امروز و دیروز نیست و نمی‌خواهم به آن دامن بزنم. من تمام تلاشم را کرده‌ام و می‌کنم تا بایرن سربلند باشد و دوباره بتواند مثل زمان یوپ هاینکس قهرمانی سه‌گانه را از آن خود کند. زمانی که اوتمار هیتسفلد سرمربی بایرن بود، فقط چهار بازیکن آلمانی داشت، اما الان تعدادشان بیشتر است.

نقش مربی در نقل و انتقالات بازیکنان:
-من نقطه نظرم را بیان می‌کنم، اما تصمیم نهایی را باشگاه می‌گیرد. من فقط الان مربی بایرن هستم و نه تا سی سال دیگر. در مورد هر بازیکنی دیدگاهم را گفته‌ام ولی در نهایت باشگاه تصمیم‌گیرنده است. من به سیستم بازی و ترکیب تیم و حضور در نشست‌های خبری توجه می‌کنم، نه بیشتر.

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
اولیچ رفت و برگشت جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:34

اول به امید فتح سه گانه، بعدش فتح سه گانه سوپرکاپ ها و باشگاه های جهان

دانیال جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:38

انصافا خیلی تحت فشار قرار گرفته و آینده ی حرفه ای خودش هم در خطره پس حق داریم منتظر فصلی رویایی در بایرن باشیم چون همه چیز برای سه گانه فراهمه.
پپ با تیم جور شده و بازیکنان هم با روشش آشنا شدن و خریدهای خوبی هم داشتیم.
اما بنظرم برخی انتقادها بیش از حد پیش پا افتاده و مغرضانست. شاید بهتر باشه اجازه بدیم سرمربی از اولتیماتومش نهایت استفاده رو ببره و درگیر حاشیه نشه که این حاشیه ها برای تیم واقعا مشکل ساز میشه.
بهت اعتماد داریم سرمربی،البته برای بار آخر...

Bavaria جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:55

امیدوارم
ما طرفدارای واقعی بایرن از تیممون و سرمربیش حمایت میکنیم
به امید سه گانه
به خودت و تیمت اعتقاد داریم
انشاالله سه گانه مال ماست

آلملن 90 + 14 شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 00:03

بخای ... میشه

germany شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 00:24

ببینیم و تعریف کنیم.....پپ میتونه خودشو نشون بده و ثابت کنه تا دهن منتقدایی مثل من بسته شه..

rezaoli شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 00:45

بعد از دوسال ناکامی
فقط سه گانه
و دیگر هیچ

بارون سرخ شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:32

شما بندسلیگاه را ازدست نده سگانه پیشکش

Wüs╬enfuchs شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:41

یوپ هاینکس چه قبل نود یا 2013 با سه گانه , تراپاتونی , اتورهاگل, بکن باوئر , هیتسفیلد,کلینزمن, ,گواردیولا , بی یا با سه گانه ..." فقط الان ... و نه تا سی سال دیگر"...همه رفتنی هستیم و تنها خاطره ای محو بجا می مونه و البته لبخندی با چشمان تر

آلمان شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:51

رضا المانی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 02:12

کچل خان برای اخرین بار بهت اعتماد میکنم خواهشن گند نزن به عشقم

امین شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 10:30

ایدی توماس مولر
esmullert
اینستاگرام

ممد شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:54 http://http://www.results24.co.uk/

امیدوارم کع امسال هم قهرمان بشیم و سه گانه رو بگیریم . ولی باید مرقب باشیم چون امسال تیم های بوندسلیگا خیلی ثوی شدن . گواردیوولا برای بایرن زحمت کشید مربیه بدی نبود و ازش بد نمی گم ولی به سبک بازی بایرن نمی خورد به نظر من بهترین گزینه برا ی مربی گری بایرن المانی :: توماس توخل :::: و کلوپ هستش..... اینا از نظر من برا بایرن خوب هستن مخصوصا توماس توخل....

Ariya1900 شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 18:19

بایرن مونیخ بزرگ همیشه دنبال سه گانه بوده .. اینکه چیز تازه ای نیست.. ok

هانس اولریخ رودل شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 20:36

آقا من نمیدونم چرا اونیکه بایرن میگیره سگانست ولی اونیکه بارسلونا میگیره شش گانست؟

Führer دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 01:24

عجب!
هر وقت این مربی رو میبینم یاد ماجراهای پلنگ صورتی میوفتم!
این داستان سه گانه صورتی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد