وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناتینگن 1 - 3 بایرن مونیخ؛ پیروزی نه چندان درخشان بایرن در خانه ناتینگن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در اولین گام در رقابت های جام حذفی آلمان، در خانه تیم دسته پنجمی نوتینگن، به نتیجه ای بهتر از پیروزی 3-1 دست پیدا نکرد.    
  

شاگردان پپ گواردیولا در همان 30 دقیقه ابتدایی بازی سه بار دروازه حریف را باز کردند اما در ادامه نتوانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند و بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.
تنها چهار دقیقه از شروع بازی گذشته بود که روی حرکت ماریو گوتزه در محوطه جریمه نوتینگن یک هند پنالتی برای بایرن مونیخ به دست آمد که آرتور ویدال این فرصت را به گل نخست مسابقه تبدیل کرد.

بعد از این گل باواریایی‌ها سوار بر بازی شدند اما دقیقه 16 روی یک لحظه غفلت یاران نوتینگن خود را به محوطه جریمه بایرن رساندند، اگرچه شوت اول نیکلاس هشت سیرپل توسط اولرایش که به جای نویر در چارچوب دروازه ایستاده بود دفع شد، اما در یک رفت و برگشت بار دیگر خود هشت سیرپل توانست این دروازه‌بان را تسلیم کرده و بازی را به تساوی بکشاند. اما یک دقیقه بیشتر نگذشته بود که ماریو گوتزه روی پاس ویدال از فاصله 15 متری بایرن را به گل دوم رساند.

  این گل باعث تداوم بازی هجومی بایرن شد و دقیقه 25 روبرت لواندوفسکی با استفاده از شوت بلوکه شده بواتنگ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. بعد از این سه گل مالکیت توپ در اختیار باواریایی‌ها بود و تسلط آنها بر توپ و میدان کاملا مشهود بود.

در نیمه دوم باز هم شاگردان گواردیولا صاحب موقعیت شدند اما دو شوت پشت سر هم از هویبرگ و آلابا را مدافعان و دروازه‌بان نوتینگن دفع کردند. دقیقه 60 روبن کرنر خطرناکی را برای گوتزه فرستاد اما ضربه این بازیکن دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 65 باز هم بایرن موقعیت جدی و خطرناکی به دست آورد اما باز هم کار دو نفره روبن و گوتزه بی نتیجه ماند و تنها یک کرنر نصیب بایرن شد.
دقیقه 76 هم لواندوفسکی و دوگلاس کاستا چیزی نمانده بود گل چهارم را برای تیمشان ثبت کنند، اما باز هم ناکام ماندند تا در نهایت نیمه دوم بدون گذشتن توپی از خط دروازه‌ها به پایان برسد و بایرن با سه گلی که نیمه اول به ثمر رساند از مرحله نخست فصل جدید جام حذفی با موفقیت عبور کند.
 

منبع

نظرات 19 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 23:06

اشکال نداره. بازیمون زیبا بود و کاملا سوار بودیم بر بازی.
باید از موقعیت هامون بهتر استفاده کنیم.
این فصل کسی جلودارمون نیست

germany یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 23:14

1-3 بردیم...ولی حداقل باید 6 تا میزدن....به هر حال اشکال نداره بالاخره بردیم..مهم صعودمون بود که محقق شد

Farnam دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:02

دروازه‌بانمون در حد بایرن مونیخ نیست.

germany دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:05

پسر این داگلاس عجب نابغه ایه من که عاشقش شدم شماها چی؟؟؟؟

Issa دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:10

بازیکن خوبیه،خرید منطقی و ایده ال،به نظر من بایرن نباید بیش،از چهل تا خرج کنه

googooli دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:29

سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ. اگه دوباره مسدودم نمیکنید یه انتقاد داشتم. چون اینجا وبلاگ تیم بزرگ بایرنه خواهش میکنم متنهای هر پست (البته منظورم ترجمه شده ها نیست)رو به جای کپی کردن نویسنده های سایتای دیگه نویسنده های خودتون بنویسند. ممنون. من چند ساله اینجام باید حق انتقاد داشته باشم

سلام بر شما. ممنون از انتقادتون. البته انتقاد خوبه که یکبار گفته بشه. چون بررسی میشه و در صورت صلاحدید و توان اعمال میشه. ولی اینکه بخواید یه انتقاد رو چندین بار بگید بدون بررسی جوانب و توان انجام اون کار مناسب نیست. متاسفانه نویسنده نداریم. همه استراحت میکنن! وبلاگ رو به تنهایی اداره میکنم. فعلا با همین وضعیت ادامه بدید تا در آینده انشاالله وضعیت بهتر بشه.

دکتر یوزف منگله دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 00:44

نمیدونم کاستا واسه برزیل بازی کرده یا نه کاش اقامت المان داشت و یوگی به تیم ملی دعوتش میکرد.

saeeed دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 01:02

اولا سلام،دوما واس برزیل تو همین ک،پاامریکا بازی کرد

germany دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 01:04

دکتر یوزف منگله کستا واسه برزیل بازی کرده داداش.....الان چرا کامنت قبلیه من 5 تا دیس خورده واقعا چه حرف بدی زدم که انقد دیس خوردم دوستان شماها بگید...

germany دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 01:16

دوستان یه سوال داشتم میخواستم بپرسم اون کلیپی که برنامه انسوی نیمکت در مورد دو طرفدار خردسال بایرن نشون داد که این دوتا بچه همه جای الیانس ارنا رو گشتن...میخوام ببینم این کلیپو کجا میشه دانلود کرد خیلی دوس,دارم داشته باشمش اگه کسی راهنمایی کنه ممنون میشم...

googooli دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 01:33

ممنون از پاسختون و معذرت خواهی منم واسه چنتا از پستام بپذیرید.

میثم دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 02:19

تیم از نظر تهاجمی ضغف داره چون این فصل پپ محافظانه کار نر از دو فصل پیشه

Ariya1900 دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 08:17

در درجه ی اول شادباش میگم به همه دوستان این برد رو.. به هرحال هربازی توجام حذفی خودش حکم یه فینال رو داره...

در درجه دوم هم ازاینکه دیدم مدیران سایت انتقاد پذیر هستند و به هرشکل دارن زحمت میکشند جای تشکر داره..

در درجه سوم هم باید بگم گوگولیه دیگه.. بچه شیطونیه کاریش نمیشه کرد..
بخاطر علاقه زیاد توان دل کندن از سایت رو نداره.. پس هواشو داشته باشید ..

ali دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 10:57

احترام به دوستانی که طرفدار داگلاس کاستا هستن
آلمان به بازیکنای برزیلی احتیاجی نداره من عاشق تیم آلمانی شدم که مشخصه ی اصلیش ،اصالت ،بوری و بلوندی بازیکناش و تعصبشون به کشورشون بود همینمون مونده کاستا، رافینیا و بازیکنایی که اصالت آلمانی ندارن و حتی تو آلمان به دنیا نیومدن برای آلمان بازی کنن

germany دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 12:05

علی منم باهات هم موافقم هم مخالف..منم بازیکنای المانی رو خیلی دوس دارم خیلی....از بس خوشگل و مو بور و چشم ابی هستن که هر کسی عاشقشون میشه..البته بگذریم واقعا علی راست میگه یه زمانی تمام بازیکنای المان از بایرن بودن..تو دهه ى 70 بایرن تماما همه ى بازیکناش المانی بودن یه خارجی توش پر نمیزد ولی از دهه ى 80 به بعد خارجی ها پیدا شدن...من واقعا خودم بایرن سنتی المان رو بیشتر به بایرن بین المللی ترجیح میدم...البته یه چیزی هم کتمان نکنیم حالا فوقش 5 تا خارجی تو بایرن باشن اشکال نداره اما بازیکنای خوبی باشن...

مولر دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 17:02

مولر تو بازی بود ؟ من نتونستم بازی رو ببینم ،

فرانک دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 18:47

لام: بایرن باید عملکرد بهتری داشته باشد

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ پس از پیروزی 3-1 تیمش در جام حذفی آلمان عنوان کرد که تیمش باید پیشرفت کند.بایرن با گل‌های آرتورو ویدال، ماریو گوتزه و روبرت لواندوفسکی موفق شد 3-1 حریف خود را شکست دهد ولی لام معتقد است که انتظار بازی بهتری از تیمش را داشته است.

او گفت:" مهم‌ترین چیز این است که ما بدون مصدومیت به دور بعد صعود کردیم ولی مشخص است که بازی بعد باید بهتر کار کنیم. خدا را شکر توانستیم سریعا گل دوم را پس از دریافت گل تساوی بخش حریف به ثمر برسانیم. در فوتبال هیچگاه مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد."

هامبورگ روز گذشته پس از شکست مقابل کارل زایس جنا، از جام حذفی کنار رفت ولی لام عنوان کرد که به این خاطر، بازی روز جمعه مقابل این تیم را راحت نخواهند گرفت. او گفت:" حذف هامبورگ از جام حذفی تاثیری روی بازی جمعه نخواهد داشت. هامبورگ تمام تلاشش را خواهد کرد تا شروع خوبی در بوندس لیگا داشت هباشد. این به ما بستگی دارد که سه امتیاز را در مونیخ به دست آوریم."

احمد دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 19:34

اقا بعد ازسه بازی سخت و پشت سرهم برد تو اولین بازی رسمی با دما 36 و رطوبت بالا که حدفی هم هست خیلی خوبه اگه به بازی اول تیم های قوی مثل چلسی و ارسنال که با برد همراه تبوده گرچه حریف های اونا هم ضعیف بودن به ارزش برد تیم پی می بریم . در ضمن موقعیت های گل خوبی داشتیم که مهاجم ها از دست دادن البته دفاعمون گاها جا می مونه نتیجش گلی که خوردیم اعتقاد دارم گلی که دریافت کردیم از یک تیم ضغیف خیلی نگران کننده تر از توقع زدن کل های زیاده البته باید توجه داشت اغاز فصله و تیم در مرحله ی اماده سازی بدنی است در اخر یک نکته به مدیر وبلاگ که به تنهایی وبلاگ رو سر پا و به روز نگه می داره دس مریزاد

tina دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 22:37

کلا بی ادبید اگه یکی هم یک چیزی بگه که اگه هم بد باشه با فحش حل نمیشه چون نظر اون هست و براش هم محترم هست و همه باید به هم احترام بزارن و لازمم نیست هی بگید ژرمنی از سایت بره خیلی هم نظراتش خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد