وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور احتمالی روبن و دی بروین در سوپرکاپ آلمان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو ستاره وولفسبورگ و بایرن مونیخ می توانند در بازی سوپرکاپ آلمان حضور داشته باشند.

باشگاه وولفسبورگ از طریق اکانت رسمی خود در توییر اعلام کرد که کوین دی بروین هافبک بلژیکی این تیم می تواند در دیدار سوپرکاپ آلمان به میدان برود. این بازیکن در تمرینات روز پنج شنبه وولفسبورگ به دلیل درد کمر مجبور شد در میانه تمرین، از ادامه آن صرف نظر کند و دیتر هکینگ سرمربی این تیم هم اعلام کرد که او در بازی مقابل بایرن مونیخ به میدان نخواهد رفت.

از طرف دیگر گفته می شود آرین روبن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت و حضور در تمرینات بایرن مونیخ آماده بازگشت به میادین شده است. همچنین آرتورو ویدال هافبک جدید بایرن هم می تواند در این بازی برای اولین بار با لباس این تیم به میدان برود.

تیم های وولفسبورگ و بایرن مونیخ روز شنبه از ساعت 23 به وقت ایران در قالب بازی سوپرکاپ آلمان در ورزشگاه فولکس واگن آرنا به مصاف هم خواهند رفت.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
فرانک جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 21:58

چقدر دلم برای بازی های بایرن تنگ شده
چقدر دلم برای آلمانی بازی کردن تنگ شده
چقدر دلم برای حرکات فرانک و آرین تنگ شده
چقدر دلم برای باستین تنگ شده
چقدر دلم برای بازی کردن در جای اصلیش تنگ شده
چقدر دلم برای حرکات مانوئل،گل های سر روبرت تنگ شده
چقدر دلم بذراب یوپ هاینکس تنگ شده

germany جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:19

فرانک میگم دلت واسه توماس تنگ نشده ولی کامنتت لایک داره فرانک جون حرفای دل من بود....ایشالله هر دوشون برسن و سالم باشن...

علی بایرنی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:21

اتفاقا من مشتاقم بازی این فصل بایرنو ببینم که اقای پپ از خر شیطون اومده باشه پایین و بازیکنارو سر پست اصلی خودشون قرار داده باشه و دست از سر این سیستم مسخره 343 برداشته باشه.

نازی سنتر جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:55

دوستان اصیل بایرنی یه خبر خوش تو سایت طرفداری هوادارای اصیل بایرن ومنتقدای سرسخت پپ.پپ وهوادارشو به گ و ه کشیدن .من خیلی حال کردم هرکس علیه پپ کامنت میذاشت هوارتا لایک میخورد .ای حال میده اینجا هم پپ و هوادارشو به لجن بکشین

googooli شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:03

مشکل اصلی بایرن سیستم دفاعیه اشتباست که همه کارشناسا هم هر روز میگن, نمیدونم چرا پپ لجبازی میکنه. خوب کچل گوش کن وقتی دوتا بزرگتر راهنماییت میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد