وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: هوادارن هنوز بهترین فرم من را ندیده اند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به هواداران این تیم قول داد که در فصل دوم حضورش در مونیخ نشان دهد که چه توانایی هایی دارد.

روبرت لواندوفسکی که فصل گذشته با قراردادی آزاد از دورتموند به جمع باواریاییی ها پیوست ،در 49 دیدار 25 گل برای تیم جدیدش به ثمر رساند.

حال ایم مهاجم 26 ساله خطاب به هوادارن بایرن عنوان کرد که ان ها هنوز بهترین نمایش و عملکردش را ندیده اند:"من فکر کنم که هواداران هنوز بهترین نمایش من را ندیده باشند.در فصل جدید من نمایشی بهتر خواهم داشت؛من  می توانم و آن را انجام خواهد داد.از این بابت مطمئنم. البته این کار همیشه آسان نخواهد بود چرا که عوامل بسیاری در آن دخیل هستند.برای تحقق این امر این نکته حیاتیست که مجموعه ی بازیکنان همانند یکی تیم عمل نمایند.بهترین گلزن شدن وقتی بایرن در بوندس لیگا دوم شود و در اروپا هم در دور حذفی کنار رود برای من هیچ ارزشی ندارد." 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
mia san mia for ever جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 20:57

در بوندسلیگا که اول شدیم!
تا الانم کارش درست بوده به امید بهتر شدنش

اولیچ رفت و برگشت جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:22

بهترین گلزن شدن وقتی بایرن در بوندس لیگا دوم شود و در اروپا هم در دور حذفی کنار رود برای من هیچ ارزشی ندارد."
خوشم میاد بازیکن مغرور و خودخواهی نیست و موفقیت بایرن رو به آقای گلی ترجیح میده

نازی سنتر شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:09

دوستان اصیل بایرنی سلام
تو سایت طرفداری هواداری اصیل بایرن که شدیدا مخالف پپ هستند به حمایت از صحبتهای افنبرگ پپ را به گ و ه کشیدن .راستش خیلی بهم حال داد
من که میدونم حرف دو سال پیشم در مورد حضور پپ در بایرن به واقعیت میپیونده و اون با خواری تمام از بایرن دیپورت میشه وفجیعترین کارنامه کاریشو تجربه میکنه .بگو امین
زنده باد المان وبایرن زنده باد هرچی هوادار المانیه

نازی سنتر شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:11

به امید اخراج پپ صلوات بفرست

افن برگ شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:38

بهترین فرمش زمانی بود که 4تا گل به رئال زد

poldi شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 07:43

نازی واست متاسفم ک به خاطر خراب شدن پپ حاضسنپپری بایرن نتیجه نگیره. افرادی مثل تو خودخواهی بیش نیستند. زنده باد بایرن

poldi شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 07:45

نازی سنتر واست متاسفم ک به خاطر خراب شدن پپ حاضری بایرن نتیجه نگیره. افرادی مثل تو خودخواهی بیش نیستند. زنده باد بایرن

حمید رضا بیرجندی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 10:36

سلام دوستان، این خیلی جالب که بعضی از شما به جهت اینکه آقای پپ ضایع بشه حاضر به نابود شدن بایرن هستید، به نظر من پپ سال اول مشکل جا افتادن تیم رو داشت، در سال دوم دچار بد شانسی شدیم و تقریبا نیمی از تیم دچار مصدومیت شد، اما امسال با توجه به ترکیب تازه نفسی که در اختیار داریم، انشا الله قهرمانی اروپا اذعان ما خواهد بود. زنده باد بایرن

نازی سنتر شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:50

poldi خرخ گاو نره خخخخخخ
poldi خرخ گاو نره خخخخخخ
poldi خرخ گاو نره خخخخخخ

germany شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 13:47

واقعیتش میدونید چیه من واقعا از پپ بدم نمیاد ولی واقعیتش به خدا به درد سبک و منطق فوتبال المان نمیخوره تیم های المانی با مربی ها و بازیکنای بومی بهتر نتیجه میگیرن تجربه اینو ثابت کرده..... بدتر از همه من واقعا دلم از پپ خونه چرا برا اینکه نتایج بدی تو اروپا یه ذره هم تو المان گرفته تغییر دادن پست بازیکنا فراری دادن بعضی بازیکنای المانی و...........غیره واقعیت رو بپذیرید به جای اینکه با هم دعوا کنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد